Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

crec que l'ordre del foro fa perdre molts bons posts....

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Hola:
A mí, personalment, me gusta este foro tal como está organizado, temáticamente. Y pienso que si el otro es de esa manera, será que es útil.
Salut i peles!!! Very Happy

neueters


Diamant
Diamant

Hola, la figura del psicòleg, a l'anterior forum hi participava. És el voluntari que modera les tertulies. Ell participarà quan ho vegi convenient, es lliure de fer-ho.

Per a forums amb professionals tenim forumclinic i puedoser

SObre l'aparença, a mi personalment em mareja més la de forumclinic i puedoser

Igualment, gràcies per valorar

stared


Or
Or

amb l'ordre em refereixo als apartats en que esta dividit. No em sembla comode pq a la vista principal es veuen els ultims posts, per tant queden tapats els demes temes. Personalment m'agrada m'es el format fórumclinic on tens tots els post a la vista, ordenats pel ultim que s'ha agregat o comentat. De totes maneres alxò és un mal menor.

la idea ja l'he dit, intentar que hi hagi un profesional al foro, que proposi temes i que els comenti. O sigui, que la figura psicòleg, sigui una realitat que participi.

SAlut

Invitat


Invitat

quina mena de impuls li donaries tu ?? o que canviaries ? que idees tens ??



Per altre part tampoc entenc aixó de l'ordre !! Shocked 

rosamaria

rosamaria
Admin

no entenc que vols dir amb aixo de " l'ordre dels foros..."

stared


Or
Or

....tenim sort que hi ha poca gent que escriu, hi ha molt miron/a i no aportem res.

Apart sembla que tothom està eutimic, millor eh. Però en lloc d'un fórum de gent amb un problema això sembla un pati d'escola.
Al meu parer o entra la figura d'un/a entès/a (que tregui temes que crein debat i incitin a participar) i/o la gent posteja més o això té els dies comptats.
Es evident, això no acaba de funcionar, som uns 100 registrats i "participen" uns 5. Potser no es aire atractiu, no? s'han de prendre mesures o potser podem anar al forumclinic, on de tant ent tant hi ha algo interessant (de tant en tant).

Ei, sin acritud. Se reconoce el esfuerzo de la gente implicada en el funcionamiento de la web, pero esto no funciona, hay que dar un nuevo impulso.


Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum