Hola, gràcies per les teves paraules, potser si que som massa perfeccionistes, no sé...jo mai he tingut problemes de relació, però com tu dius hi ha persones que gaudeixen fent-te mal o enrabiant-te, potser la confiança fa fàstic i si no et saps defensar o calles perque no t'ignorin, doncs ja tens el problema a sobre.
tens raó em que ens hem d'envoltar de gent sana, gent que puguis compartir experiències.
ara me'n penediexo de no haver parat alguns comentaris que se m'han fet.
Ara, que t'he de dir que a voltes he discutit una mica entossudida encara que el tema no el dominés, i això només s'ha de fer en cas que estiguis segura i tranquil.la.
I això de dir que NO és important saber-ho fer. És difícil eh, jo veig que hi ha persones que diuen, no tinc ganes de sortir...etc...i es queden tan amples. Jo com sempre tinc ganes a no ser que em trobi fatal;)..
Fa molts anyhs em vaig comprar el llibre "Cuando digo no me siento culpable"...Hauré de llegir-lo més a fons.
seguiré els teus consells!!
tens raó em que ens hem d'envoltar de gent sana, gent que puguis compartir experiències.
ara me'n penediexo de no haver parat alguns comentaris que se m'han fet.
Ara, que t'he de dir que a voltes he discutit una mica entossudida encara que el tema no el dominés, i això només s'ha de fer en cas que estiguis segura i tranquil.la.
I això de dir que NO és important saber-ho fer. És difícil eh, jo veig que hi ha persones que diuen, no tinc ganes de sortir...etc...i es queden tan amples. Jo com sempre tinc ganes a no ser que em trobi fatal;)..
Fa molts anyhs em vaig comprar el llibre "Cuando digo no me siento culpable"...Hauré de llegir-lo més a fons.
seguiré els teus consells!!
vampire_nexus escrigué:Molt que em pesi, em penso que som massa perfeccionistes també.
El que vull dir, rosamaria, es que en el meu cas intento aprendre a dir no (i aquest 2 anys han estat claus) però encara continuo fent la llei del vas: omplir-me i omplir-me fins que revento. I la meva manera de reventar pot ser molt dolenta, com ja sabem tots. I em sap greu però sembla que també hi hagi persones que van burxants o viuen de fer mal... Abans pensava que no però cada vegada més veig que hi ha gente que, voluntaria o involuntariament, fan mal.
Crec que, com vaig parlar amb una amiga meva, el millor a vegades es buscar-te un grup de persones amb les que puguis comptar sense aquest entrebans i dificultats. Tú ja en tens prou amb les coses que portes endins. I espero que et donin la incapacitat perque aquestes coses de la columne són molt delicades i si vas sumant ka tens un bon pam.
Has de cuidar-te, rosamaria, i quan puguis, dóna, i quan no, no ho facis. A vegades hem d'aprendre a ser egoistes.
Espero que poc a poc estiguis millor