Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Els cúbics...

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Els cúbics... Empty Re: Els cúbics... Dt Abr 03, 2012 7:36 pm

neueters


Diamant
Diamant

Perfecte llavors!

És que quan vaig donar d'alta el fòrum em donava l'opció de "comprar espai" i vaig pensar: s'esgotarà enseguida si pugem vídeos i fotos, millor posar links...

De tota manera sóc nova en tot això i ja em va bé saber... Crec que ja domines més tu que jo, a hores d'ara encara no he mirat el tma dels avatars i aquest tema de les imatges etc...

Salut!!!

pd: no trobo l'opció d'esborrar-te el mòbil. t'ho agraeixo però passo por que no te l'agafi cap desaprensiu, ja m'entens... hem de parar compte a l'hora de publicar dades personals. per això tenim el missatge privat. tingueu-ho en compte i novament gràcies per l'oferiment.

carles

carles
Bronze
Bronze

Quan agafes l`opció penjar imatge ja et surt directament Imageshack... que n`és prou i suficient per qualsevol imatge.

Internet no es un llibre on vas afegint fulls i cada cop pesa més, no te res a veure amb això. El que cal a internet es software, es el negoci de lo tractat i crec que aquest cop no hi hauran sorpreses... tantdebó... ja fa un any que penjo imatges i youtubes i textes a fòrumclínic i foro nikosia i no n`hi ha cap problema. Si no funciona aquí és que us han montat un software antic o dolent.

Gràcies, Carles.
(Pots trucar-me al ------)
Ara visc a Sabadell.



Editat per darrera vegada per carles el Dj Abr 05, 2012 9:32 am, editat 1 cop en total

3Els cúbics... Empty Re: Els cúbics... Dl Abr 02, 2012 10:08 pm

neueters


Diamant
Diamant

Carles, i tothom, si us plau, puja les teves imatges a alguna pàgina i posa'ns el link, si no de seguida se'ns exhaurirà l'espai que ens dóna gratuitament aquest fòrum.

La primera web que he vist és aquesta, gratuita però n'hi ha moltes més:
http://www.subirimagenes.com/

Moltes gràcies!!!

4Els cúbics... Empty Els cúbics... Dl Abr 02, 2012 3:41 pm

carles

carles
Bronze
Bronze

Els cúbics... 26955236

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Temas similares

-

» Els cúbics...

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum