Hola bon dia a tots i totes, nois i noies, grans i petits.
Primer de tot saludar-vos.
I perdoneu si fico una mica la pota, sóc nova aquí i mai havia escrit a un fòrum.
Fa poc que he trobat aquesta web i justament la setmana passada mirava una mica el contingut del fòrum. Està clar que hauré de llegir molt per posar-me al dia.
Jo sóc de Cornellà, em dic Julia i tinc 23 anys.
Vaig passar una mala adolescència, doncs vaig estar malalta "a ratxes" dels 13 als 18 anys. Em va costar molt treure els estudis, però m'encanta llegir i aprendre i això em va ajudar. Vaig tenir 3 intents de suicidi. He estat ingressada força.
Ara des dels 21, vaig fent... però em trobo bé, em sento forta.
Cuido de la meva tieta cega i la meva àvia. Visc amb els pares però cada dia les vaig a veure. Les ajudo en tot el que puc. I elles em reconforten, em fan sentir vàlida, aprenc de les seves experiències.... Ui que tinc ganes de plorar. M'emociono.
Bé, us deixo perquè la tieta es diu Mercè i avui és el seu sant.He de cuinar un pastís, que em surten molt bons, i anar cap allà a fer temps (i feina) fins l'hora de dinar.
Per mi anar-hi unes hores és millor que cap centre de dia! Que ja ho he provat i no m'ha agradat gaire...
Espero que estigueu bé i bona festa de bcn!