Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

festes amb la familia

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

marianita


Plata
Plata

Hola,

Treballo a un ambulatori i per les festes de Nadals és sabut per tots que atenem a més pacients amb atacs d'ansietat i tensió alta fruit de les trobades familiars.

Per això, millor evitar-les.

Salutacions,

Marianita

2festes amb la familia Empty Re: festes amb la familia Dc Oct 21, 2015 1:50 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Estic d'acord amb tu Marianita, si hi ha mal rotllo millor no hi anar-hi. Hi ha caterings ben bons. La tele...
No és el meu cas, afortunadament, tot i que potser algun dia m'enganxaré amb la sogra, jeje.
Salut i peles! Wink

3festes amb la familia Empty Re: festes amb la familia Dg Oct 11, 2015 10:47 am

marianita


Plata
Plata

El tema de les festes és complicat. Jo crec que si es necessàri preservar la salut no s'hi va i punt.

4festes amb la familia Empty Re: festes amb la familia Dv Des 28, 2012 12:13 am

montse


Or
Or

Bè, a la nostra familia hi ha hagut trencaments deguts a la incomunicaciò de tot l'any...que si la jove no va a veure a l'avia a la residència, que si l'avia no vol a la jove al dinar de Nadal....i mes llarga es la historia. Ho hem trempejat com hem pogut, i en lo que hem pogut, ha anat bè...ens queda un any per les reconciliacions...veurem el 2013.

5festes amb la familia Empty festes amb la familia Dj Des 27, 2012 3:24 pm

neueters


Diamant
Diamant

Com us van aquestes festes de reunió familiar? Trobeu a faltar a algú? QUè tal la comunicació?

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum