Bones, vaig obrir un post semblant al foro antic, però la història continua.
Ahir vaig anar a la psiquiatra, i bueno, lo de sempre (medicació, rutines, analitiques...) però llavors em va preguntar com anava tot i vaig explotar.
Fa un any i mig que vaig tornar a casa dels pares, portava vivint uns 19 anys a Barna però per qüestions de curro i històries varies, em vaig veure obligat a tornar. Sabia que la convivència seria un pel díficil, ells feien la seva vida i jo la meva, però amb voluntat ens en podriem sortir. En realitat continuen els vells vicis de sempre. El meu pare té una actitut molt negativa enfront la vida i ademès viu al passat, es va quedar als anys 70 i no veu que les coses han canviat en tots els aspectes. Ha perdut l'il·lusió per tot, excepte pel puto futbol i el bar.
I ma mare viu en un altre mon, entre noveles i xafarderies de poble, passa el temps. A part les discusions entre ells em foten a mil, normalment son per xorrades.
Es una putada, perque jo sense ser un fill exemplar, els vull. Però trobo a faltar sobretot una figura paterna de qui aprendre, rebre consells, en fi, tenir una referència.
La psiquiatra em va dir que lo millor podria ser, intentar viure al marge de les discussions (no participar-hi), procurar fer una vida "independent" fent les coses a la meva manera i trobant temps per dedicar als hobbies, estudis, amistats i recerca de feina.
Això és el que intento fer, però al viure amb ells, no em resulta fàcil escapar-me de totes les mogudes que munten.
Bueno, us he fotut una bona parrafada. Us trobeu o us heu trobat en alguna situació similar? Algun consell?
Merci per llegir.
SAlut