Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

estic acollonida;)

3 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2

Ir abajo  Missatge [Pàgina 2 de 2]

26estic acollonida;) - Página 2 Empty tu si que valsssssssss Dj Mar 15, 2012 5:54 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

gràcies per les teves paraules, ja vorem, avui he anat a la s.social a informar-me més i m'han dit que el mínim que et donen d'incapacitat és un 55% de la base reguladora, he fet comptes i no m'arriba per passar el mes, aixi de clar, aixo en el cas que em donessin la total. podria penkar d'una altra cosa o accedir a algun lloc de treball per a discapacitats en el cas de la generalitat (la meva ama)..si és l'absoluta et donen el 100%.
si no estic d'acord en la resolució de l'inss puc reclamar pq em donin l'absoluta amb advocat i perits.
si no hi estic d'acord (tema peles) no puc renunciar a la pensió, seria il.lògic, el que si puc fer es reclamar per via jutjat social, però Ja ets pensionista.
Quin merder noia, ara aa casa em diuen que perque no ho deixo córrer, que total de moment ells no m'han dit per agafar-la...
aix es que mai plou a gust de tothom
pel que fa a qui dic maca remakaaaaa em referia a Infinit, pq m'havia escrit, però ja saps que tú ets megamaka!!! no et posis gelosa eh neneta, per cert tu tampoc hi vas anar??? ai us trobo a faltar aquesta setmana, sembla mentida, avui no m'he vist en cor de pujar fins a Cuba, a més saps que passa que come stic de baixa per l'esquena tampoc em vull forçar i que a sobre em trobi algu a les 22h. pel carrer, tipus company non grato...jejej

una cosa, aquest foro és només pel qui es registra o ho pot veure tothom??
per què fa dies que penso que aquí ens expliquem coses que ningú n'ha de fer res...no??

petons guapa---guapesss


neueters escrigué:hola rosemary, crack

tot anirà bé!!! ets la millor i el dia 4 els hi deixaràs clarito clarinete PER QUE NO POTS ANAR A CURRELAR MES. que ja has treballat un munt i et mereixes descansar...

per cert, a qui li dius maca i remaca i si ha anat a la tertúlia???

27estic acollonida;) - Página 2 Empty Re: estic acollonida;) Dj Mar 15, 2012 1:56 pm

neueters


Diamant
Diamant

hola rosemary, crack

tot anirà bé!!! ets la millor i el dia 4 els hi deixaràs clarito clarinete PER QUE NO POTS ANAR A CURRELAR MES. que ja has treballat un munt i et mereixes descansar...

per cert, a qui li dius maca i remaca i si ha anat a la tertúlia???

28estic acollonida;) - Página 2 Empty estic acollonida;) Dc Mar 14, 2012 10:05 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

hola guapa, gràcies per les teves paraules
ja he anat al metge de capçalera i..sorpresa ha pogut allargar la baixa sense anar a l'icam
çtambé he demanat informes al psquiatre que em va visitar durant 19 anys i a l'actual i al de l'esquena, clar.
ara a esperar el dia 4 a la visita a veure què diuen
suposo que m'enviaran a un psiquiatre d'ells, ja m'hi van fer anar un any.
em vénen molts dubtes...tinc maldecap, taquicardies..
aixxx només hi penso.
visualitzo el moment ...es veu que fan moltes preguntes del per què no et veus capaç de continuar treballant, i dels informes, poc cas en fan...suposo que depèn del metge.
i tinc molt mal d'esquena!! és per flipar, encara no m'ha vist cap traumatóleg en dos mesos de baixa!!!
ni m'haurà vist segurament quan hi vagi, millor, aixi potser l'allarguen més.

i tu com estàs noia?? has anat avui a la tertúlia? jo no he pogut, a veure si ens veiem aviat.

una abraçadaaa

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 2 de 2]

Anar a pàgina : Previ  1, 2

Temas similares

-

» Estic aquí
» Cambio de estación
» tardor

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum