Et paso les meves dades per privat
Bipolars
No estás conectado. Connectat o enregistrat
Infinit escrigué:Hola RosaMaria
No he pogut esperar, com ha anat???
neueters escrigué:Hey maca!!!
Ara tinc un curset per les tardes, no sé si us vaig dir, per començar a treballar a la campanya de l'esborrany de l'Agència Tributària. Creia que us ho havia dit...
Us trobo a faltar eh!!!
Ja quedarem algun dissabte si de cas ok?
Petons
neueters escrigué:encefalograma pla? no ho crec...
Infinit escrigué:Si Rosamaria, tinc hora amb el meu psiquiatre aquest divendres i menys mal perquè sino no ho hagués aguantat, bé si, anant d'urgencies o jo que sé. Però no puc més, el tracte era que provabem amb l'abilify i sino TEC, així que... si ho han de fer, dons que ho facin, arribats a aquest punt ja no sé que és bo, dolent, o pitjor o millor....
Li comentaré al meu novio el teu cas a veure que em diu, s'esta posant al dia sobretot això.
D'entrada sembla que l'informe que t'ha fet el traumatoleg no sigui informe sino diagnòstic i punto. Potser podries trucar i comentar-ho a veure si et poguessin fer un "informe" explicant una mica més, no?
I el del psiquiatre?
un petonàs
Així m'agrada Neueters!!!!!!!!!!!
neueters escrigué:Hola hola...
Silenciosa eh???
La veritat és que fa dies que no entrava al fòrum i que vaig una mica malament de temps. Entre el curset d'Hisenda, el gos i... ara tinc un nou noviete ja us explicaré!!!!
Vosaltres cuideu-vos i si hi ha res important ja sabeu on trobar-me. El meu email i el telèfon estàn oberts.
Infinit escrigué:Hola guapes
Espero que estigueu bé.
Rosamaria que vas anar al col·lectiu Ronda? com va anar? que et van dir?
El meu novio és advocat, si et pogues ajudar digues alguna cosa.
No he tornat a tenir aquells efectes adversos.
El que si que segueixo tenint és com una angoixa que constantment la recordo perk sembla que tingui un nus al pit i de tant en tant algu estreny una mica més el pit.
Torno a estar deseperada, que em facin el que vulguin, però que això s'acabi d'una vegada. Això és el que penso i llavors em pregunto que és exactament el que vull que acabi, el que vull que començi? una vida "normal" encara que sigui avorrida però que no em faci tant de mal? Crec que ara mateix firmaba
neueters escrigué:molta sort rosemary
el curs és ben complicat, més del que recordava...
quan us arribi l'esborrany, si teniu qualsevol dubte ja m'ho direu!
Anar a pàgina : 1, 2
Bipolars » Trastorn Bipolar / Trastorno Bipolar » Trastorn Bipolar / Trastorno Bipolar » estic acollonida;)