La setmana pasada em vaig trobar amb una persona de contacte d'aquesta associació. I per cert que és una persona que li apasiona el que fa.
Aquesta associació neix fa 5 mesos, el 10 d'octubre: Día Mundial de la Salud Mental
Fa poquet dons i el que els interessa és crèixer i crear vincles amb altres associacions.
Em va comentar que volen fer difusió en primera persona sobre com es viu amb l'estigmació de les enfermetats mentals. Aquest projecte es diu Stop Estigma
Projectes oberts i que volen fer créixer:
-Foro
-Presentar-se a altres institucions/organismes i visitarles.
-Participar en acollides (quant arriba algu nou)
-Cinefòrum
-Grups d'ajuda mútua (GAM)
-Alfabetització digital
En aquesta associació hi ha la figura del sòci - socia, i també la de l'amic-amiga.
Estan oberts a tota col·laboració mútua. Per ex em va comentar que la gent els hi pregunta molt pel tem incapacitaccions i li vaig comentar que el meu novio és advocat. Despres de parlar-ho dons vam quedar que podria col·laborar si cal i per ex podria sortir a la web com a col·laborador.
Els dijous a les 11h es fan asamblees
Ah em va recomanar la web sobre esquizofrenia http://vocesenlacabeza.com/ l'he estat mirant i l'he trobat interessant.
Editat per darrera vegada per Infinit el Dl Mar 12, 2012 8:07 pm, editat 1 cop en total