Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC

No estás conectado. Connectat o enregistrat

RECOMENACIONS DE PSIQUIATRES

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1RECOMENACIONS DE PSIQUIATRES Empty Re: RECOMENACIONS DE PSIQUIATRES Dg Abr 03, 2016 10:11 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

per cert, en el teu post no dius per què no t'agraden els que has posat a la llista

salutacions

2RECOMENACIONS DE PSIQUIATRES Empty Re: RECOMENACIONS DE PSIQUIATRES Dg Abr 03, 2016 10:10 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

És difícil etiquetar com a bons o mals metges a no ser que tinguis visites continuades.
Com no és el meu cas perquè fa 7 anys que estic eutímica, assisteixo al Csma del b arri cada 4 mesos, per litèmies i poca cosa més.
Raó tens quan dius que estem desatesos, doncs veig que hi ha molta gent i poc temps, no et pot enrollar gaire perquè t'obren la porta aviat perque marxis.
Hauríem de tenir visites més continues i estar més atesos.
Si mai em trobo molt malament i tinc una crisi, ho tinc clar, cap a st pau. però ja no espero cap atenció personalitzada.Vaig estar amb diagnòstic erroni durant 20 anys. per un dr.privat. que no em sembla adient ara anomenar-lo, el trastorn bipolar de vegades costa de diagnosticar.

És agosarat fer una llista de "mals metges". jo no en conec cap de la llista, excepte el dr.Delgado d'una conferència, i no el triaria precisament. això es personal, cadascú conta segons li va.
El dr. Benavarre va ajudar molt a un conegut.

Una manera de demanar més atenció i queixar-nos és escriure a l'Inss. contínuament, a mi em va funcionar i em van canviar el metge, deuria tenir més queixes perquè ja no és al CSMA.

3RECOMENACIONS DE PSIQUIATRES Empty RECOMENACIONS DE PSIQUIATRES Dc Feb 17, 2016 9:19 pm

marianita

Plata
Plata

..............................

Editat per darrera vegada per marianita el Dc Jun 08, 2016 2:48 pm, editat 1 cop en total

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum