Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Bé - malament - no ho sé - tot anirà (bé -malament)

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Infinit

Infinit
Diamant
Diamant

Hola noies, porto una setmana d'un dia de pujada, un altre de baixada, o més o menys amb els temsp, però molt esgotada.... sentint-me estupenda, guapa, xerraire, molt xerraire, i després apagada, angoixada, sentint-me inútil, pensant que era - o volia - que fos el final. Vaig anar divendres al psiquiatra. I a part de riure's una mica de mi, de bon rotllo, dons em va ajustar la medicació. Em va comentar que seria convenient que algu de confiança sapiques el que faig per ex amb els diners. I bé, com ja li vaig comentar jo li explico tot al meu novio.

Vam quedar amb aquest ajust de medicació i a veure com reacciono. Li vaig preguntar pel TEC i Em va dir que seguiem tenint en compte el TEC si no aconseguissim baixarme (el dia que vaig anar-hi) estaba bastant pujada. I també el tindriem en compte el TEC si la baixada fos molt brusca....

Moltes gràcies noies

rosamaria escrigué:
hola, com estàs Infinit?
feia dies que no entrava, ara he vist el teu missatge, me n'alegro que tinguis esma de posar-te al pc, mica en mica...ja sabem, com bé diu neueters que després de la pujada ve la baixadeta,
jo fa temps que m'ho apunto tot, però hi ha dies que no me'n recordo ni de mirar-ho, però tinc clar que també és l'edat, a tu se't passarà, ja voràs, un petonàs guapaaaa i ja saps que aqui pots escriure tant com vulguissss



neueters escrigué:Vaja, d'alguna manera ja sabiem que després de la pujada ve la baixxada...

Fas bé d'apuntar les coses. Buscar solucions als impediments que ens trobem és actitud intel.ligent i en el nostre cas és molt important l'actitud.

Espero que l'estoneta que has fet temps per aquí t'hagi sigut agradable.

http://elinfinitoesunlugar.blogspot.com/

2Bé - malament - no ho sé - tot anirà  (bé -malament) Empty com estàs? Dl Mar 05, 2012 9:39 pm

rosamaria

rosamaria
Admin


hola, com estàs Infinit?
feia dies que no entrava, ara he vist el teu missatge, me n'alegro que tinguis esma de posar-te al pc, mica en mica...ja sabem, com bé diu neueters que després de la pujada ve la baixadeta,
jo fa temps que m'ho apunto tot, però hi ha dies que no me'n recordo ni de mirar-ho, però tinc clar que també és l'edat, a tu se't passarà, ja voràs, un petonàs guapaaaa i ja saps que aqui pots escriure tant com vulguissss



neueters escrigué:Vaja, d'alguna manera ja sabiem que després de la pujada ve la baixxada...

Fas bé d'apuntar les coses. Buscar solucions als impediments que ens trobem és actitud intel.ligent i en el nostre cas és molt important l'actitud.

Espero que l'estoneta que has fet temps per aquí t'hagi sigut agradable.

neueters


Diamant
Diamant

Vaja, d'alguna manera ja sabiem que després de la pujada ve la baixxada...

Fas bé d'apuntar les coses. Buscar solucions als impediments que ens trobem és actitud intel.ligent i en el nostre cas és molt important l'actitud.

Espero que l'estoneta que has fet temps per aquí t'hagi sigut agradable.

Infinit

Infinit
Diamant
Diamant

No em trobo bé, estic davant de l'ordinador i m'he d'anar apuntant el que vull fer o buscar perquè s'em oblidaa.

Que perquè estic davant l'ordinador i no al llit per exemple? dons crec que hi ha un moment de la (meva) depressió que hi ha algo que em fa bellugar i d'aquesta manera no penso o no penso tant.

Porto uns dies més tontos de comprar xorrades, estar irritable, xerraire i avui ha vingut la baixada. Estic aquí i busco maneres de distreure`m i de quant en quant noto aquella opresió al pit.

Espero que arribi aviat el meu company

http://elinfinitoesunlugar.blogspot.com/

Infinit

Infinit
Diamant
Diamant

de baixada i crec que amb febre
demà vaig al psiquiatra

http://elinfinitoesunlugar.blogspot.com/

Infinit

Infinit
Diamant
Diamant

De moment no em preocupo perquè dormo bé però per exemple xerro molt, estic tant activa i accelerada a vegades que m'equivoco en les coses que faig. M'he comprat alguna tonteria al xino per no comprar altres coses que costen més.

Després arribo a casa i hi estic molt bé, fa 6 mesos que hi viviem i m'hi sento bé. Però moltes vegades aquesta mateixa ·excusa· de estar bé dons no surto de casa, o el minim per anar comprar.....

bufff no sé, tic una mira rara.....> psiquiatra, jo ho sé...

http://elinfinitoesunlugar.blogspot.com/

neueters


Diamant
Diamant

Bé, jo crec que no són tot cicles forts i perceptibles, en el camí de l'estabilitat hi ha petits puja-baixes més arrodonidets... L'important és que la tendència és cap el zero cartesià!

Infinit

Infinit
Diamant
Diamant

Aixi és com em sento. Sense esta de pujada però amb aquests canvis que pels demes poden ser imperceptibles, no per la gent més propera. Tinc psikiatra d'aki dues setmanes i mitja però si veig que això segueix, el trucarçe abans.
És una sensació d'estranyesa sense ser despersonalització pero també per una part tinc molta ansietat i per l'altre a vegades com una seranitat pensant en que ara si o si ha de funcionar la medicació i que sino dons............... ja veurem. Però és ailò de que s'ha acabat. Que aquests han de ser els ultims coletazos.....
De moment dormo bé, pero el que em noto es que tinc una xerrera (igual ho heu notat per escrit) que no és habitual en mi. Pero això abans de prendre el abifily. Això si el dia que em trobo baixa és horrible. Però tot això ho sap el psiquiatra eh?. Llògicament si anes a més el trucaria. Però era per comentar-ho perk no m'havia passat mai abans.

http://elinfinitoesunlugar.blogspot.com/

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum