Hola noies, porto una setmana d'un dia de pujada, un altre de baixada, o més o menys amb els temsp, però molt esgotada.... sentint-me estupenda, guapa, xerraire, molt xerraire, i després apagada, angoixada, sentint-me inútil, pensant que era - o volia - que fos el final. Vaig anar divendres al psiquiatra. I a part de riure's una mica de mi, de bon rotllo, dons em va ajustar la medicació. Em va comentar que seria convenient que algu de confiança sapiques el que faig per ex amb els diners. I bé, com ja li vaig comentar jo li explico tot al meu novio.
Vam quedar amb aquest ajust de medicació i a veure com reacciono. Li vaig preguntar pel TEC i Em va dir que seguiem tenint en compte el TEC si no aconseguissim baixarme (el dia que vaig anar-hi) estaba bastant pujada. I també el tindriem en compte el TEC si la baixada fos molt brusca....
Moltes gràcies noies
Vam quedar amb aquest ajust de medicació i a veure com reacciono. Li vaig preguntar pel TEC i Em va dir que seguiem tenint en compte el TEC si no aconseguissim baixarme (el dia que vaig anar-hi) estaba bastant pujada. I també el tindriem en compte el TEC si la baixada fos molt brusca....
Moltes gràcies noies
rosamaria escrigué:
hola, com estàs Infinit?
feia dies que no entrava, ara he vist el teu missatge, me n'alegro que tinguis esma de posar-te al pc, mica en mica...ja sabem, com bé diu neueters que després de la pujada ve la baixadeta,
jo fa temps que m'ho apunto tot, però hi ha dies que no me'n recordo ni de mirar-ho, però tinc clar que també és l'edat, a tu se't passarà, ja voràs, un petonàs guapaaaa i ja saps que aqui pots escriure tant com vulguissssneueters escrigué:Vaja, d'alguna manera ja sabiem que després de la pujada ve la baixxada...
Fas bé d'apuntar les coses. Buscar solucions als impediments que ens trobem és actitud intel.ligent i en el nostre cas és molt important l'actitud.
Espero que l'estoneta que has fet temps per aquí t'hagi sigut agradable.