Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

incapacitat temporal

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1incapacitat temporal Empty Re: incapacitat temporal Ds Nov 22, 2014 1:22 am

rosamaria

rosamaria
Admin

gràcies Irene
',
per desgràcia sé com funciona perquè ja he passat per Icam molts cops, però mai havia arribat a més de 3 mesos d'incapacitat.

sí, et poden citar quan ells vulguin, fins i tot a la setmana següent d'haver iniciat una baixa.
ara sóc al mes 13, em van cridar al setembre, i van valorar que no puic estar d'alta amb tot el que tinc,

aquest mes no he cobrat gaire, només m'ha pagat l'empresa els dies anteriors a la data que cumplia el termini d'un any. ara cobraré directament de l'INSS, a mes vençut, aqui si que em perdo perquè no sé si hi ha reduccions o
m'han enviat un certificat on posa el 75% de la base reguladora, que sempre és mes alta que el sou, ja us explicaré que fan.

salutt

2incapacitat temporal Empty Re: incapacitat temporal Dv Nov 07, 2014 10:12 am

Irene

Irene
Diamant
Diamant

A vere,
Tu mateixa ho dius, o et donen l'incapacitat temporal, i/o la permanent, o l'alta, no hi ha més volta de full.
Això va així:
Si s'arriba a l'any de baixa, l'ICAM, l'Institut Català d'Avaluacions Mèdiques et cita, però et poden citar quan ells vulguin. Hi ha 3 possibilitats, continuar de baixa fins a 6 mesos mes, l'alta o la incapacitat. Tinc entès que et van cridant cada 3 mesos.
Hi ha un post al final amb comentaris sobre advocats i aquest tema.
Salut i peles! Wink

3incapacitat temporal Empty incapacitat temporal Dj Oct 23, 2014 5:37 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

hola, esteu tots molt calladets

com va la tardor?

jo molt cansada doncs ma mare ha passat per una operacio de cor, problema d'arteries i lhem hagut d'atendre, anar amunt i avall de l hospital, i despres a casa.

us voldria demanar informacio, si algu ho ha passat, fa un any que estic de baixa i ara mhan enviat uns formularis per omplir ja que la S.Social es qui es fa càrrec de pagar-me la prestació,
em donen 180 dies de pròrroga,. no se que passara a partir d'ara...si em cridara el tribunal per tramitar la incapacitat permanent o em donaran l'alta, algu te experiencia?

gràcies

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum