Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Nova conferència gratuita!!!

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Nova conferència gratuita!!! Empty Re: Nova conferència gratuita!!! Dv Abr 11, 2014 9:04 pm

neueters


Diamant
Diamant

Fantàstica!!! Fantàstica!!! Ha sigut una meravella!!!

2Nova conferència gratuita!!! Empty Re: Nova conferència gratuita!!! Dc Abr 09, 2014 12:38 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola juancar70

Moltes gràcies pel suport.

Hi ha un missatge "anuncio global" que parla del manifest en contra d'aquesta reforma.

I et dóno el web on s'explica tot i podràs aportar-hi la firma com a usuari i l'adhesió si representes a alguna entitat.


www.colectivosaludmental.org


Jo vaig firmar de les primeres!!!!!

Força!!!

3Nova conferència gratuita!!! Empty Re: Nova conferència gratuita!!! Dc Abr 09, 2014 12:36 pm

juancar70


Plata
Plata

Hola benvolguda neueters

Veig que acabes d'anomenar sobre el Codi Penal.

M'ha arribat alguna informació però no ho tinc clar.

Tan de bo pogués anar a la conferència però em serà impossible. Tot i així estaré expectant a que la penjeu a internet i la veuré complerta.

També intentaré cercar més informació sobre aixó que dius doncs em moc en temes legals per feina.


Salut

4Nova conferència gratuita!!! Empty Re: Nova conferència gratuita!!! Dc Abr 09, 2014 12:34 pm

neueters


Diamant
Diamant

Tinc moltes ganes d'assistir a aquesta conferència. Serà molt especial.

Aprofitarem per anomenar la ...., el......, no té nom!!! el que pretenen fer amb la reforma del Codi Penal.

No us ho perdeu, us donarem unes octavilles informatives. Com s'aprovi aquesta reforma anirem ven apanyats!!!!!

5Nova conferència gratuita!!! Empty Re: Nova conferència gratuita!!! Dj Abr 03, 2014 5:20 pm

neueters


Diamant
Diamant

Moltes gràcies a tu guapissima!!!

T'esperem!!!

6Nova conferència gratuita!!! Empty Re: Nova conferència gratuita!!! Dj Abr 03, 2014 5:11 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Moltes gràcies per l'esforç. La valoro positivament. No sé si podré assistir-hi  Wink 

7Nova conferència gratuita!!! Empty Nova conferència gratuita!!! Dj Abr 03, 2014 3:07 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola!!!

Em plau convidar-vos a la nova conferència que hem preparat.

“Estigma i Autoestigma: eines per a fer-les front”

A càrreg de:
Hernán Sampietro, secretari d’Activament Catalunya Associació
Divendres 11 d’Abril a les 19.30h a la Sala d’Actes de Can Guardiola:
C/Cuba, 2 Barcelona (Metro L1 Fabra i Puig)

Els socis ja vau rebre ahir la carta!!!

Animeu-vos a venir. És una activitat de gran interès i valor. La recomano efusivament.

Salut

Neus

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum