Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Nou Moderador: DINAVIAN

+3
rosamaria
Dinavian
neueters
7 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Nou Moderador: DINAVIAN Empty moderador Dj Feb 04, 2016 12:40 am

rosamaria

rosamaria
Admin

hola companys,

de moment encara sóc jo la moderadora del fòrum

salut

2Nou Moderador: DINAVIAN Empty QUI ÉS EL MODERADOR ACTUAL? Dg Gen 31, 2016 5:21 pm

marianita


Plata
Plata

Hola,

M'agradarïa conèixer qui és el moderador actual.

Gràcies,

Marianita

3Nou Moderador: DINAVIAN Empty Re: Nou Moderador: DINAVIAN Dt Jun 17, 2014 6:42 pm

Dinavian

Dinavian
Plata
Plata

Per raons estrictament personals abandono la moderació del fòrum i qualsevol vincle administratiu amb ell.

Segur que la propera persona en fer-se càrrec ho farà tan bé com fins ara o millor.

Salutacions, salut i força.

4Nou Moderador: DINAVIAN Empty Re: Nou Moderador: DINAVIAN Dc Jun 11, 2014 6:41 pm

Dinavian

Dinavian
Plata
Plata

Hola amics i amigues,

En breu em posaré en contacte amb l'ABC, en qualitat de soci, per mirar de com redreçar la situació en aquest fòrum.

De moment, això continua obert a qualsevol comentari en qualsevol apartat del fòrum. Com a moderador o qualsevol altre tasca que se'm vulgui encomanar miraré de fer-ho lo millor possible perque això tiri endavant.

Perque aquest fòrum va ser dels primers en posar-se en marxa i perque mantindrà el nivell de qualitat que mereix com a tal.

Salutacions, salut i força.

Estem ben vius.

5Nou Moderador: DINAVIAN Empty Re: Nou Moderador: DINAVIAN Dl Jun 09, 2014 10:00 pm

juancar70


Plata
Plata

Hola a tothom

Acabo de veure aquest canvi tan sobtat.

Vaja, em sap greu de debó que marxis neueters però espero que el camí que dius fora d'ABC et vagi molt bé.

No sé gaire què dir. Bé, només que jo quedo a disposició per si puc fer res i dins de les meves possibilitats doncs ajudar...

Sí intentarem que aquest lloc funcioni però millor o pitjor no sé...

Fins sempre o fins que tu vulguis. I benvingut Dinavian, ja ens diràs què hem de fer...

Salutacions!

6Nou Moderador: DINAVIAN Empty Re: Nou Moderador: DINAVIAN Ds Jun 07, 2014 5:18 pm

conxinxina


Plata
Plata

Hola

Felicitats Dinavian (?)

No entenc gaire bé el teu missatge però et despedeixes neueters???

Espero que no hagi sigut res que hem fet al fòrum o que et porta molta feina i no pots...

Espero que estiguis bé igualment i home, ets lliure pero clar jo trobaré a faltar els teus comentaris si no tornes a escriure. De tota manera encara no he llegit tot el que hi ha aqui i es molt.

Moltes gracies per tot. Jo si puc fer algo nomes ho has de dir.

Una abraçada molt forta i gracies de nou per tots els anims.

 I love you 

neueters


Diamant
Diamant

Hola a tots

Lamento informar-vos que jo a partir d'ara ja tinc un altre camí a fer fora d'ABC i per això deixo el fòrum a les millors mans.

Doneu-li una càlida felicitació i ajudeu tots plegats a fer un fòrum millor.

Fins sempre

Neus

8Nou Moderador: DINAVIAN Empty Re: Nou Moderador: DINAVIAN Ds Mar 29, 2014 6:26 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola gràcies a tu, per la constància.

Ets l'usuari més antic i constant que conec.

Estaves abans que jo, a l'antic fòrum. I recordo aquell cafè amb croissant a l'hospital clínic amb tu que em va saber a glòria. Poc després eres "nostra" jajaja. Vull dir que vas acceptar ser moderadora i fins ara.

Ara jo tot el que pugui fer en la distancia, dona-ho per fet! Segueix en peu el petit projecte que et deia referent a la visibilitat a internet.

I moltes gràcies, també, per dir, per tenir clar: que es pot, que no s'ha d'abandonar. Això va per tothom. Caldrà aturar-se més d'un cop, veure el camí recorregut, agafar forces, de vegades, fins i tot caldrà haver reculat una mica però aquesta serà la forma de seguir endavant. Moltes persones per aqui i per l'Associació són l'exemple de "que es pot" i això dóna sentit a tot això.

Una abraçada!!!

9Nou Moderador: DINAVIAN Empty Re: Nou Moderador: DINAVIAN Ds Mar 29, 2014 5:36 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Moltes gràcies Neus, ha estat un plaer. He intentat donar la màxima quantitat d'informació possible per tal que es comprengui i superi el trastorn. No abandoneu mai, es pot. Hi ha gent molt maca aquí.
Salut i peles!!! Wink 

10Nou Moderador: DINAVIAN Empty benvingut!! Dv Mar 28, 2014 11:54 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

hola Dinavian!!

Ets molt benvingut al fòrum, esperem les teves aportacions pertal de fer un intercanvi d'impressions i vivències.

gràcies perser-hi.

Rosa

11Nou Moderador: DINAVIAN Empty Re: Nou Moderador: DINAVIAN Dv Mar 28, 2014 8:02 pm

neueters


Diamant
Diamant

Ho faràs molt bé.

Moltes gràcies per ajudar!!!

Endavant, tu mateix, pots iniciar tema quan vulguis.

Una abraçada company.


N

12Nou Moderador: DINAVIAN Empty Re: Nou Moderador: DINAVIAN Dc Mar 26, 2014 8:36 pm

Dinavian

Dinavian
Plata
Plata

Hola a tots/es,

Res més em complau que posar aquest petit gra de sorra en aquest gran projecte que és l'ABC, i donada la tasca que se m'ha encomanat, fer-ho el millor possible perquè tots poguem continuar compartint i aprenent. Més de 10 anys lluitant contra aquesta malaltia no fan sinó que enfortir-me encara més i mirar amb esperança el futur. Moltes gràcies.

Hola a todos y a todas,

No hay cosa que me complazca más que poner este pequeño granito de arena en este gran proyecto que es la ABC, y dada la tasca que se me ha encomendado, hacerlo lo mejor posible para que todos podamos continuar compartiendo y aprendiendo. Más de 10 años luchando contra esta enfermedad no hace otra cosa que fortalecerme y mirar con esperanza el futuro. Muchas gracias.

13Nou Moderador: DINAVIAN Empty Nou Moderador: DINAVIAN Dc Mar 26, 2014 12:31 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola bon dia a tothom

Em plau comunicar-vos que tenim nou moderador al fòrum de l'ABC.

En Dinavian té experiència dins de l'àmbit de les xarxes relacionades amb el tema de la bipolaritat.

Benvigut company!!!

I moltes moltes gràcies, Irene, per la teva ajuda. Esperem seguir gaudint de les teves aportacions i de l'agenda de les activitats de l'Associació de Trastorn Bipolar de les Comarques Tarragonines.

Salutacions!!!!

Neus

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum