Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Cinefòrum al Carrer Cuba

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Re: Cinefòrum al Carrer Cuba Dj Mar 01, 2012 9:06 pm

Infinit

Infinit
Diamant
Diamant

això recuperat!!

Neueters si que m'he distret passejant pel forum, gràcies Smile

http://elinfinitoesunlugar.blogspot.com/

2Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Re: Cinefòrum al Carrer Cuba Dj Mar 01, 2012 8:47 pm

neueters


Diamant
Diamant

Millora't!!!!!!!!!!!

3Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Re: Cinefòrum al Carrer Cuba Dj Mar 01, 2012 8:22 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

aiii no he pogut anar, he anat a urgències perquè em trobo fatal de la columna, estic amb mareig.
sort que han anat ràpids, res, calmants i descans uns dies;(

4Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Re: Cinefòrum al Carrer Cuba Dj Mar 01, 2012 2:31 pm

neueters


Diamant
Diamant

Aquesta tarda al taler de càmera ens ho expliques en persona i ja veurem, encara que tinc família aquest cap de setmana.

5Cinefòrum al Carrer Cuba Empty ohhh no puc venir Dj Mar 01, 2012 11:59 am

rosamaria

rosamaria
Admin

[
quina ràbia, m'ha trucat del cedntre de recuperació, començo demà a les 20.30, ho tinc fatal, amb la gràcia que em feia el Cineforum, ostresss;( i dissabte ja li vaig dir a la NOra, tampoc puc, perquè es Sant Medir al meu barri.
Li vaig proposar de trobar-nos si voleu al vespre, que és quan hi ha més ambientillu..
De totes maneres ho proposo ara a tothom que vulgui.
Sant Medir era un pastiisser de Gràcia que va fer una promesa de repartir dolços si es guaria d'una malaltia.
Ara es tiren caramels a dojo, hi ha gent a cavall, nois guapíssims ben vestidets rotllu genet, camions engalanat tirant caramels(els camions no, eh, la gent que hi va a dins)
Quan passa St.Medir, li has de tirar caramels alhora que demanes un desig.
Hi ha bandes de música i tot i majorets, crec que seria divertit, una mica cansat de tant ajupir-te a recollir caramels però hi ha qui porta el paraigües cap per avall per tal que li vagin a parar els caramels a dins, jijii.
Comença allà les 10 del matí, fan un recorregut pel barri, paren per dinar i van fins a l'ermita de St.Medir (Collserola). Al vespre és allà les 8. Ja em direu si us animeu.



quote="neueters"]A les 19h!

Benvinguts tothom.[/quote]

6Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Re: Cinefòrum al Carrer Cuba Dc Feb 29, 2012 12:42 pm

neueters


Diamant
Diamant

A les 19h!

Benvinguts tothom.

7Cinefòrum al Carrer Cuba Empty ok Dl Feb 27, 2012 3:32 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

gràcies Neus!


neueters escrigué:L'hora la preguntaré demà als companys aprofitant que vaig al taler de creixement emocional.

8Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Re: Cinefòrum al Carrer Cuba Dl Feb 27, 2012 1:06 pm

neueters


Diamant
Diamant

L'hora la preguntaré demà als companys aprofitant que vaig al taler de creixement emocional.

9Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Re: Cinefòrum al Carrer Cuba Dl Feb 27, 2012 2:50 am

vampire_nexus

vampire_nexus
Plata
Plata

Té molt bona pinta Very Happy

És a les set, oi?

http://ciclolunar.blogspot.com/

10Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Re: Cinefòrum al Carrer Cuba Dv Feb 24, 2012 6:02 pm

neueters


Diamant
Diamant

Ho he de preguntar...

11Cinefòrum al Carrer Cuba Empty ? a quina hora quedem??? Dj Feb 23, 2012 7:47 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

a quina hora és?




neueters escrigué:Hola,

Ara els divendres al Carrer Cuba farem cinefòrum.

El proper divendres 2 de Març us convidem a venir a veure MR JONES.

No us ho perdeu.



12Cinefòrum al Carrer Cuba Empty Cinefòrum al Carrer Cuba Dt Feb 21, 2012 9:40 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola,

Ara els divendres al Carrer Cuba farem cinefòrum.

El proper divendres 2 de Març us convidem a venir a veure MR JONES.

No us ho perdeu.



Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum