Hola Infinit crec que hem parlat fa temps.
A veure, abans de tot et diré que amb la medicació s'ha de tenir paciència, doncs triga a fer efecte i els efectes secundaris es noten.
Jo mateixa ara estic pensant en dir-li al psiquiatre de canviar de medicació per les molèsties que tinc; però clar,estic estable i això ho valoro molt i ells també i els costa canviar-ho.
No dubtis en dir-li al metge tot el que et passa, fins i tot anar-hi encara que no tinguis visita, jo al principi ho feia. Abans ets TU.
Pel que fa al pes, benvinguda al club, jo he posat molts kgs., pero mira no em preocupa tant com el fet de trobar-me malament, això es personal, clar, reconec que no és bo engreixar-se massa, però hem d'anar pas per pas.
No t'obsessionis ara si no estàs gaire bé; ja tindràs temps, ara cuida't, fes el que t'agradi, estigues amb qui et vingui de gust (a mi mho van recomanar i em va anar bé).
JO vaig estar 15 dies a l'ho, de st pau i em van anar molt bé.
Tenia episodi de mania, pero durant l'estada allà em va venir la baixada.
Et cuiden molt, xerren amb tu,el psiquiatre et visita cada dia, pero no fan teràpia, però un cop et donen l'alta pots demanar teràpia al teu psiquiatre.
Et fan tenir unes rutines, dutxa, esmorzar fins que venen les visites.
Quan estàs millor pots sortir una estona acompanyada i fins i tot passar el cap de setmana a casa.
Com deia una infermera que hi havia, "això és com una bombolla per a vosaltres, i us és positiu".
Si penses que t'ha d'anar bé, proposa-ho o pots anar d'urgències també.
Fa 15 dies vaig estar a urgències i m'ha anat bé. Em van ajustar la medicació i em van donar uns quants consells.
Mira de forçar-te una en canviar els pensaments negatius per alguns de positius; a mi em va de vegades tancar els ulls i visualitzar paisatges o moments agradables.
Ja saps que som aquí; jo entro cada dia a tafanejar el que s'escriu, m'agradarà tornar-te a llegir aviat.
Cuida't molt i a poc a poc....
rosa
Infinit escrigué:Hola de nou
El pasat maig em van diagnosticar trastorn bipolar estant en fase depresiva. El meu problema és que des d'aquell moment fins ara, hem anat probant fàrmacs i mès fàrmacs però no hem donat amb el que em vagi bé. Ara mateix porto un coctel de 6 farmacs crec.
Estic molt desesperada, molt cansada, a vegades crec que hno puc més. També tinc un problema amb el pes que m'angoixa molt. I no sé si els farmacs que prenc engreixen per si sols, perk jo no menjo més que abans, vull dir que controlo molt la gana. I també l'estrenyiment, jo abans era molt regulqar i ara m'he de prendre medicaments, anar variant perk el cos s'em acostuma. Això per no parlar que per suposat menjo kiwis, salvado i copos de avena, iogurts bifidus... en fi fibra per un tubo
Tinc pensaments negatius a diari, fantasejo molt amb la mort. Amb prendrem un munt de pastilles.
Algu de vosaltres ha estat hospitalitzat? em podrieu comentar com funciona l'hospitalització? es fa algun tipus de terapia?
No sé perquè penso amb l'hospitalització, potser per allunyarme de la meva realitat, potser perque es presenta com a mal menor davant dels pensaments negatius....
Aquest dimecres veure el meu psiquiatre, li comentaré tot això, però m'agradaria saber la vostra opinió.
moltes gràcies!