Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

¿ Os ha dejado tirados los médicos alguna vez ?

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1¿ Os ha dejado tirados los médicos alguna vez ? Empty uff Dl Oct 28, 2013 8:48 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

doncs no hauria de ser aixi..
jo he canviat ara de psiquiatre perque l'altre era un impresentable...la dra d'ara es molt agradable, pero sempre enfeinada, semmpre agfant el telèfon.
el que esta clar es que com a usuaris, ens hauriem de queixar, i molt...potser canviaria la cosa.
no oblidem que som els usuaris, nno els beneficiaris, eh...que es paga una pasta per la prestacio.

de totes maneres hem de pensar el temps que tenen per a cada pacient...es impressionant, ara tothom te pressa..
jo he estat sempre usuària de la seguretat social i fa molts anys era terrible, les cues, l atencio, tot..fa pocs anys va haver un canvi, t'atenien millor..s'estaven temps amb tu...ara sant tornem-hi!
sempre s'aixequen abans que acabis casi de parlar...tenen molta gent i pocs metges.

a educacio tambe ens passa el mateix...molts nens i poca gent, a la publica, clar. la privada is diferent.
tanmateix es veritat que depen de la persona, hi ha metges funcionaris, mestres funcionaris...
el psiquiatres es un metge, no un psicòleg..diuen que amb 15 minuts de parlar amb tu saben com estàs..
també van una mica perduts amb les medicacions...van provant...a veure com va , perque tots no som iguals.
jo mateixa soc supersensible a els medicacions i qualsevol prendria 4 i jo 2...els faig anar de bolit;)

salut

648C



Pues sí.....son funcionarios, como la mayoría de médicos, profesores, notarios,etc....
Creo que la relación psiquiatra - paciente es fundamental y que debe ser fluida, es decir que puedas contar al psiqui lo que te pasa y como te sientes, no unas meras preguntas de rutina....
Mi consejo es que existiendo libre elección de médico si un psiquiatra no gusta o no hay feeling con él debes cambiar, educadamente acudir a la direccion del centro y decirlo.
Besitos

stared


Or
Or

Amb funcionari em refereixo a visites amb el mateix guió, com un treballador de banc, o un mestre d'universitat, a qui li importa una merda que progressis.
Como te sientes-duermes bien-tienes apetito-ganas de hacer cosas-tomas la medicación-traes la analitica-nos vemos en 2 meses.
I a les preguntes que li formules, també et contesta amb un guió.

Es a això a lo que em refereixo quan dic un puto funcionari. Potser es el que fan tots els psiquiatres dels csm, pero jo estaba acostumat a un altre tracte.

rosamaria

rosamaria
Admin

jo kemala suerte staredf,

funcionario??

no vas a un cesma?...yo voy a uno que es privado pero contratado por el inss

stared


Or
Or

Me parecía una gran psiquiatra y me hacia algo de psico, pero desgraciadamente murió en un accidente de trafico. Me dejo tirado pero no fue culpa suya.
Ahora el que tengo es un puto funcionario.

6¿ Os ha dejado tirados los médicos alguna vez ? Empty holaa Dj Oct 24, 2013 4:27 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

pues si, pero la verdad, gane con el cambio..nunca se sabe, y total que quereis que os diga, por 15 minuts, si lleg..
se limitann a preguntarte si estas bien a ajustar medicacion y hasta otra...
npersonalmente he tenido mala experiencia, 20 años con uno privado, no detecto el Tab...
si,podia llamarle si estaba mal, las visitas eran largas... pero no acertó y en cambio con la del cap publico hemos conectado mejor todo y siendo las visitas cortas, y no me siento tan enganchada como estaba con el anterior...creo que necesitariamos mas un psicoterapeuta, un guia...

en cambio con la de medico de familia, estoy enganchada...hace años que me atiende y chapeau, si no esta estamos mas perdidos....es genial

Invitat


Invitat

No es mi caso, pero pregunto si en algún momento, tanto psiquiatra o psicólogo os han dejado en la estacada y tenéis que haber empezado con uno nuevo con lo que ello conlleva.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum