Feia molt temps que no escribia res, però veig que tot continua mès o menys igual.
He estat una setmana de vacances per Bélgica (el país de la birra) i ens vam apropar a Ámsterdam (la ciutat del vici) amb 4 colegues. Una gran experiencia ben guapa, però com quasi sempre que viatjo amb massa gent, he tornat amb un regust de boca.
Em considero bastant independent i conviure amb 4 persones durant 7 dies, massa gent per mi, t'obliga a posar-te constantment d'acord i d'aquesta manera topes amb una petita majoria que s'imposa sempre, jo sóc de caminar bastant per empapar-me de la ciutat o més concretament del centre, en canvi els meus colegues ha resultat que eren més de visites ultrarapides-quatre fotos-triar una samarreta de record-i apalanque a fer unes birres i porros. O sigui crec que no em aprofitat massa bé el temps, ja que hem voltat molt (7 ciutats belgues i Ámsterdam) però crec que només hem aprofitat be Ámsterdam, ja que ja coneixia una mica el centre i com que ells anaven fumats, em vaig aprofitar i els vaig fer caminar bastant.
A nivel de TAB em vaig prendre tota la medicació, bastant content ja que nomès vaig tenir un petit susto, estaba cansat del viatge a Ámsterdam, que es va fer llarg perque el conductor va decidir unilateralment agafar una ruta alternativa que va suposar dos hores adicionals al viatge, ens vam discutir i va haver una mica de tensió i en arribar a casa ens vam posar a privar i una traicionera birra de 10 graus no em va caure gens bé i em va fotre alerta, vaig deixarla a mitges, una llimonada, algo per menjar i descans i tot en ordre.
Ja tinc clara la meva manera ideal de viatjar, anar amb calma fugint de l'estres, caminar força, hidratar-se bé. Però em falta company¡a que li agradi anar d'aquest pal o sino aprendre idiomas i fer la guerra pel meu compte.
Em venia de gust fer-vos cinc centims del meu viatge, val molt la pena si us agrada caminar per carrers i places de conte, la cervesa i la xocolata.
Si us plau, feu algún comentari o expliqueu les vostres experiències.
Merci per llegir i fins una altra.