Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

les meves vacances pros i contres

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1les meves vacances pros i contres Empty vacANCES Dj Set 05, 2013 9:07 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

HOLAAA
Doncs jo penso com tu, com menys gent, millor,sense presses i que siguin tranquil.les.
Vaig fer fa anys un viatge a Austria en autocar...mare meva quantes hores...i el personal, tela tambe...vam acabar barallats.
De fet en tornar, vaig caure malalta....estava supercansada,stressada de aguantar les tensions de decidir on anar, que gastar per menjar, quin museu visitar...
En fi, cadascu es com es, pero jo prefereixo poqueta gent.


salutttttttt

2les meves vacances pros i contres Empty Re: les meves vacances pros i contres Dc Set 04, 2013 12:31 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola!!!!! QUina sort que hagis pogut viatjar i veure mon.
m'has portat xocolata belga??????????????rabbit 

3les meves vacances pros i contres Empty les meves vacances pros i contres Dj Ago 22, 2013 5:12 pm

stared


Or
Or

Feia molt temps que no escribia res, però veig que tot continua mès o menys igual.
He estat una setmana de vacances per Bélgica (el país de la birra) i ens vam apropar a Ámsterdam (la ciutat del vici) amb 4 colegues. Una gran experiencia ben guapa, però com quasi sempre que viatjo amb massa gent, he tornat amb un regust de boca.
Em considero bastant independent i conviure amb 4 persones durant 7 dies, massa gent per mi, t'obliga a posar-te constantment d'acord i d'aquesta manera topes amb una petita majoria que s'imposa sempre, jo sóc de caminar bastant per empapar-me de la ciutat o més concretament del centre, en canvi els meus colegues ha resultat que eren més de visites ultrarapides-quatre fotos-triar una samarreta de record-i apalanque a fer unes birres i porros. O sigui crec que no em aprofitat massa bé el temps, ja que hem voltat molt (7 ciutats belgues i Ámsterdam) però crec que només hem aprofitat be Ámsterdam, ja que ja coneixia una mica el centre i com que ells anaven fumats, em vaig aprofitar i els vaig fer caminar bastant.
A nivel de TAB em vaig prendre tota la medicació, bastant content ja que nomès vaig tenir un petit susto, estaba cansat del viatge a Ámsterdam, que es va fer llarg perque el conductor va decidir unilateralment agafar una ruta alternativa que va suposar dos hores adicionals al viatge, ens vam discutir i va haver una mica de tensió i en arribar a casa ens vam posar a privar i una traicionera birra de 10 graus no em va caure gens bé i em va fotre alerta, vaig deixarla a mitges, una llimonada, algo per menjar i descans i tot en ordre.
Ja tinc clara la meva manera ideal de viatjar, anar amb calma fugint de l'estres, caminar força, hidratar-se bé. Però em falta company¡a que li agradi anar d'aquest pal o sino aprendre idiomas i fer la guerra pel meu compte.

Em venia de gust fer-vos cinc centims del meu viatge, val molt la pena si us agrada caminar per carrers i places de conte, la cervesa i la xocolata.

Si us plau, feu algún comentari o expliqueu les vostres experiències.
Merci per llegir i fins una altra.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum