Hola
m'agradaria saber com porteu aquest tema.
Intento pensar que ja ho veuré clar, encara tinc uns estalvis, però ho veig complicat i sobretot és que tinc la sensació que he oblidat tot el que vaig aprendre a la carrera, als cursos, etc... i hi ha coses que esta comprovat que ho tinc oblidat.
Cada dia miro ofertes però em veig incapaç d'inscriurem. També és d'hora i suposo que a mesura que em vagi trobant millor ho veuré més clar però per una banda esta l'ansietat a poder fer-ho, a ser capaç i de poder fer la resta de coses, semblarà una tonteria, pero porta molt de temps (o a mi i no és que sigui massa ordenada) la casa, comprar, cuinar, anar a metges...
m'agradaria saber com porteu aquest tema.
Intento pensar que ja ho veuré clar, encara tinc uns estalvis, però ho veig complicat i sobretot és que tinc la sensació que he oblidat tot el que vaig aprendre a la carrera, als cursos, etc... i hi ha coses que esta comprovat que ho tinc oblidat.
Cada dia miro ofertes però em veig incapaç d'inscriurem. També és d'hora i suposo que a mesura que em vagi trobant millor ho veuré més clar però per una banda esta l'ansietat a poder fer-ho, a ser capaç i de poder fer la resta de coses, semblarà una tonteria, pero porta molt de temps (o a mi i no és que sigui massa ordenada) la casa, comprar, cuinar, anar a metges...
Infinit escrigué:Moltes gràcies per tota la informació.
Jo actualment no treballo, només de quant en quant alguna tarda treballo com a recepcionista, llògicament en negre.
I el dia que he de treballar m'agafa una ansietat tot el matí .....
Fins ara no he volgut demanar el certiticat de discapacitat perquè considerava que no tinc cap discapacitat i que molt menys necesito un paper que m'ho recordi. Però estic pensant en sol·licitar-ho perquè estic acceptant que aquesta malaltia afecta a la meva vida perquè comporta una discapacitat.
El que em pasa que em veig incapaç de treballar, almenys no en un treball estresant (i quin no ho és?) i si pogués ser de 4 hores (que ara no em veig capaç ni d'això, però penso en quant estigui una mica més)
El motiu de tot això és que vaig estudiar una carrera, un grau superior, etc i no recordo res (bé alguna cosa si però igual recordo un 25% més o menys crec). I de totes maneres quant vaig treballar en aquests sectors vaig acabar fatal. De fet dues feines es van acabar perquè vaig començar a tenir atacs de pànic, depressió, vaig agafar la baixa....... i finito el finiquito...
Soc conscient que no puc viure de l'aire..... i a sobre tal i com estat tot ara, en fi.....