hola, moltes gràcies per la informació. ho tindrem en compte.
rosa
rosa
No estás conectado. Connectat o enregistrat
vampire_nexus escrigué:Jo, d'aquí a poc, estarè com vosaltres. Estic farta. La meva psiquiatra no sap ni què prenc. Entro a la consulta i li he d'explicar tot de nou (historial, quines mal.lalties tinc, el que prenc..). Estic tenint problemes amb la medicació, i m'ho nega tot. A les festes de nadal, li vaig dir que m'agafa una depresió molt forta, que he tingut intents de suicidi i que estaria sola a casa, i em va dir que intentes sortir de casa i apa! A fora. I això desprès de esperar-me 1 HORA, perque sempre va amb retard. I la medicació... No sé si és normal pero ja porto un any amb la medicació que m'estic prenent i continuo tenint efectes secundaris i evidentment no estic gens regulada. Estic com si no em prengués res...
I després el tema del psicóleg. No en tinc i a sobre m'han posat a fer un estudi anónim sobre el transtorn límit de personalitat a l'hospital que em pertoca. La psicologa que ho porta ja m'ha dit que fins el 2013 no em ficarà a cap grup terapeutic i que, a mode de compensació per anar i fer les proves de l'estudi, em pot fer una sessió per tractar-me ... La meva assistenta social ja no saps què dir-me i jo no tinc diners, ara per ara, per pagar-me ni un psicòleg...
cpalots escrigué:
He llegit sobre el Dr. Goikolea. Visita al clinic, crec que és de l'equip del dr vieta, i és molt bo.
Però també he llegit en algun lloc que cada visita (privada) val un dineral, i que no treballa amb Mutues.
A DKV (i espero no ho estigui venien cap 'inspector') no hem van fer masses preguntes, i naturalment no els vaig dir res del TB.
Coneixeu algun altres psiqui més 'accessible'?
Salutacions,
Carles
cpalots escrigué:
Hola,
No estic gaire satisfet del CSM i m'he fet d'una Mutua, DKV.
Ara busco algun psiquiatre a BCN.
M'en podeu recomanar algun, que tingueu bones referencies i sapigueu que tingui força experiencia en TB.
També m'interessa un psicoleg per fer terapia.
Salutacions i gràcies per avançat.
Carles.
Bipolars » Trastorn Bipolar / Trastorno Bipolar » Trastorn Bipolar / Trastorno Bipolar » Busco Psiquiatra