Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Busco Psiquiatra

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Busco Psiquiatra Empty gràciess Dl Feb 01, 2016 8:06 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

hola, moltes gràcies per la informació. ho tindrem en compte.

rosa

marianita

Plata
Plata

Hola,

El que necessiti un bon psiquiatra i estigui cansat de donar tombs, que no dubti en contactar amb el Dr. Luis Delgado Cruz. En sap molt, té una gran experiència, és molt humà, s'implica i gens pesetero.

Salutacions,

Marianita

3Busco Psiquiatra Empty ens hem de queixar Dj Feb 09, 2012 2:38 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

hola, noia aixo es una porqueria!!
ara he rebut un mal de l'Ics dient-me que em posi en contacte amb el meu CAP per veure si em poden canviar el psiquiatre. més tard us informaré del que m'han dit.
crec que hauries de fer una reclamació, canviar de metge i anar on calgués perque t'escoltin, ah i pensa que sempre pots anar a urgències, jo vaig a sant pau i t'anenen bé..no sé a quin barri vius, sino al clinic o al que tinguis mes a prop.

salut i ànims

vampire_nexus escrigué:Jo, d'aquí a poc, estarè com vosaltres. Estic farta. La meva psiquiatra no sap ni què prenc. Entro a la consulta i li he d'explicar tot de nou (historial, quines mal.lalties tinc, el que prenc..). Estic tenint problemes amb la medicació, i m'ho nega tot. A les festes de nadal, li vaig dir que m'agafa una depresió molt forta, que he tingut intents de suicidi i que estaria sola a casa, i em va dir que intentes sortir de casa i apa! A fora. I això desprès de esperar-me 1 HORA, perque sempre va amb retard. I la medicació... No sé si és normal pero ja porto un any amb la medicació que m'estic prenent i continuo tenint efectes secundaris i evidentment no estic gens regulada. Estic com si no em prengués res... Neutral

I després el tema del psicóleg. No en tinc i a sobre m'han posat a fer un estudi anónim sobre el transtorn límit de personalitat a l'hospital que em pertoca. La psicologa que ho porta ja m'ha dit que fins el 2013 no em ficarà a cap grup terapeutic i que, a mode de compensació per anar i fer les proves de l'estudi, em pot fer una sessió per tractar-me Shocked ... La meva assistenta social ja no saps què dir-me i jo no tinc diners, ara per ara, per pagar-me ni un psicòleg...

4Busco Psiquiatra Empty Re: Busco Psiquiatra Dj Feb 09, 2012 11:27 am

vampire_nexus

vampire_nexus
Plata
Plata

Jo, d'aquí a poc, estarè com vosaltres. Estic farta. La meva psiquiatra no sap ni què prenc. Entro a la consulta i li he d'explicar tot de nou (historial, quines mal.lalties tinc, el que prenc..). Estic tenint problemes amb la medicació, i m'ho nega tot. A les festes de nadal, li vaig dir que m'agafa una depresió molt forta, que he tingut intents de suicidi i que estaria sola a casa, i em va dir que intentes sortir de casa i apa! A fora. I això desprès de esperar-me 1 HORA, perque sempre va amb retard. I la medicació... No sé si és normal pero ja porto un any amb la medicació que m'estic prenent i continuo tenint efectes secundaris i evidentment no estic gens regulada. Estic com si no em prengués res... Neutral

I després el tema del psicóleg. No en tinc i a sobre m'han posat a fer un estudi anónim sobre el transtorn límit de personalitat a l'hospital que em pertoca. La psicologa que ho porta ja m'ha dit que fins el 2013 no em ficarà a cap grup terapeutic i que, a mode de compensació per anar i fer les proves de l'estudi, em pot fer una sessió per tractar-me Shocked ... La meva assistenta social ja no saps què dir-me i jo no tinc diners, ara per ara, per pagar-me ni un psicòleg...

http://ciclolunar.blogspot.com/

5Busco Psiquiatra Empty mutua Dt Feb 07, 2012 8:00 am

cpalots

No no , encara no he anat a cap psiquiatre de la mutua, tot just n'estic buscant un, per això us demanava consell, per si algú em podia recomanar un.

Crec que el metge no té perquè enfadar-se si canvies de metge, no tens ni perquè donar-li massa explicacions. Si que abans de deixar-lo fora bó que et fes un informe del teu estat i del seu diagnostic durant el temps que t'ha visitat.

Salutacions,

Carles

6Busco Psiquiatra Empty hauríem d'esbrinar... Dl Feb 06, 2012 10:12 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

hola, jo no en sé de cap, però ens aniria bé saber-ho per si de cas..no m'agrada gens ni ell ni les visites del que em toca per zona.
si demanes canvi, et truca ell mateix demanant el per què et vols canviar, crec que no ha de ser així doncs al CAP no passa; et canvien el metge sense massa problemes.
per cert, ja has anat al de DKV? no li diràs el què tens?..clar, que potser ell no posa cap problema. Jo em vaig voler canviar a una mutua per problemes de columna i no em van deixar perque estic intervinguda d'hernies discals.
Jo també he llegit en algun lloc que la consulta del Vieta va pels 120 l'hora!!.
espero que tinguis sort

cpalots escrigué:
He llegit sobre el Dr. Goikolea. Visita al clinic, crec que és de l'equip del dr vieta, i és molt bo.

Però també he llegit en algun lloc que cada visita (privada) val un dineral, i que no treballa amb Mutues.

A DKV (i espero no ho estigui venien cap 'inspector') no hem van fer masses preguntes, i naturalment no els vaig dir res del TB.

Coneixeu algun altres psiqui més 'accessible'?

Salutacions,

Carles

7Busco Psiquiatra Empty Goikolea Dg Feb 05, 2012 9:30 am

cpalots

He llegit sobre el Dr. Goikolea. Visita al clinic, crec que és de l'equip del dr vieta, i és molt bo.

Però també he llegit en algun lloc que cada visita (privada) val un dineral, i que no treballa amb Mutues.

A DKV (i espero no ho estigui venien cap 'inspector') no hem van fer masses preguntes, i naturalment no els vaig dir res del TB.

Coneixeu algun altres psiqui més 'accessible'?

Salutacions,

Carles

8Busco Psiquiatra Empty psiquiatre nou? Dv Feb 03, 2012 10:13 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

Hola, doncs jo tampoc estic gens contenta amb el CSM, visites ràpides i no t'atenen bé. Tampoc et deriven a cap psicòleg del centre perquè segons ell no tinc cap trastorn de la personalitat"....i que hi ha massa gent per atendre "usted no tiene nada importante, solo un TB funcional....

T'han fet cap test per entrar a DKV? pensava que si teniem alguna cosa crònica no ens deixaven entrar.

salutacions

cpalots escrigué:
Hola,

No estic gaire satisfet del CSM i m'he fet d'una Mutua, DKV.

Ara busco algun psiquiatre a BCN.
M'en podeu recomanar algun, que tingueu bones referencies i sapigueu que tingui força experiencia en TB.
També m'interessa un psicoleg per fer terapia.

Salutacions i gràcies per avançat.

Carles.

9Busco Psiquiatra Empty Psiquiatra i psicòleg Dv Feb 03, 2012 6:52 pm

octavi

Plata
Plata

Hola Carles.
A mí em porta el psiquiatre José Manuel GOIKOLEA. És un dels millors en bipolaritat. Visita a Barcelona al carrer Pomaret, 20. És una consulta privada. Amb ell també visita com a psicòleg en Francesc COLOM. Et recomano tots dos.
Telèfon de contacte 672027089

10Busco Psiquiatra Empty Busco Psiquiatra Dv Feb 03, 2012 12:44 pm

cpalots

Hola,

No estic gaire satisfet del CSM i m'he fet d'una Mutua, DKV.

Ara busco algun psiquiatre a BCN.
M'en podeu recomanar algun, que tingueu bones referencies i sapigueu que tingui força experiencia en TB.
També m'interessa un psicoleg per fer terapia.

Salutacions i gràcies per avançat.

Carles.

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]