Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

no ho enteng.

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1no ho enteng. Empty Re: no ho enteng. Ds Gen 26, 2013 2:51 pm

cesarsalgado

cesarsalgado
Bronze
Bronze

Yo soy una de esas personas que muchas veces querría decir algo, aplaudir, abuchear o lo que sea, pero no encuentro las palabras. La comunicación por escrito tiene sus ventajas y sus inconvenientes.

http://cesarsalgado.wordpress.com/

2no ho enteng. Empty Re: no ho enteng. Dv Gen 25, 2013 11:06 pm

stared


Or
Or

jo també voldria que hi hagues mes temes i mes respostes, però mè'n adono que es lent i confio en que aviat creem un xarxa ben dinamica.
animo a escriure i tinc clar que molts ens llegeixen.
SAlut

3no ho enteng. Empty Re: no ho enteng. Dv Gen 25, 2013 10:00 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola Montse, t'entenc.

Algun temps enrera jo mateixa tenia moltes coses a explicar i sentia molta necessitat d'escriure i participar. Així vaig començar. També m'extranyava que no rebia el volum de "resposta" esperat...

Però algunes vegades, quan em trobava físicament amb gent de l'associació, a conferències, Sedeta etc, em deien que els agradava llegir-me. Jo els preguntava per què no contestaven res i em deien que no sabien ben bé que dir o que simplement gaudien llegint coses dels altres.

Pensa que els teus missatges jo els llegeixo tots, i així, molta gent. El que passa és això, que de vegades no et ve res al cap per comentar o penses que serà una "idiotesa"...

Tingues ho en compte. I també, que aquest fòrum és nou i falta que més gent s'hi uneixi i aficioni. Això requereix temps però és, crec, inevitable, ja que Internet i aquesta via de comunicació està cada cop més de moda.

Molta salut, Montse.

N

4no ho enteng. Empty no ho enteng. Dv Gen 25, 2013 8:07 pm

montse


Or
Or

Porto uns dies força dolents, aixi que el que em llegeixi no em faci massa càs. A mi m'agradarie trovar missatges d'algú per poder intercambiar ...coses...petites...i aixó no succeeix, gairebe cent persones i mutisme gairebè total, no ho enteng, no m'entra al cap. Jo...el que estic fent escribint tant es l'idiota i per altra banda no puc deixar de fer-ho. Em pregunto a qui escric devant de tant silenci, aixi que m'en torno al Facebook, allá al menys et diuen alguna cosa. Que gran la meva estupidesa!!!. Ja en tinc prou, em fà mal.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum