Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Hola a tots/es

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Hola a tots/es Empty Re: Hola a tots/es Dl Feb 27, 2012 1:44 am

vampire_nexus

vampire_nexus
Plata
Plata

Qué bé!!! Cada vegada som més!!! Very Happy

http://ciclolunar.blogspot.com/

2Hola a tots/es Empty Hola a tothom... Dl Feb 06, 2012 7:20 pm

ariala


Bronze
Bronze

Espero que la gent es vagi incorporant a poc a poc al nou fòrum,jo segueixo estable, al març farà 3 anys ja, amb aquest missatge dono records als anteriors participants i la benvinguda als nous,m´alegro que hagi tornat el fòrum renovat,salutacions a tots. Very Happy Very Happy

3Hola a tots/es Empty Re: Hola a tots/es Dg Gen 29, 2012 7:53 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola Dinavian, sento que hagis tingut un recès...
Estaré encantada que t'involucris més per aquí però l'objectiu no és involucrar-se per que sí sino intentar estar millor.

Si no treballes o si t'ho pots combinar et recomano efusivament les activitats que fem, potser... en el teu cas... penso que el taller d'interpretació és el que millor et pot anar. VIne al carrer Cuba els diujous per la tarda. Riem, ens coneixem millor a nosaltres mateixos i socialitzem i fem amics.

Salut!

4Hola a tots/es Empty Hola a tots/es Ds Gen 28, 2012 6:35 pm

Dinavian

Dinavian
Plata
Plata

Bones a tothom,

Ja m'estranyava que ens quedèssim sense fòrum... A lo millor m'hagués anat bé. Vinc d'un ingrés plàcid en quant a ambient i companyia es refereixen, però devastador per a la meva feina i les aspiracions laborals... No tinc depressió però la toco de vegades. Però encara que tot està molt recent em ve al cap la frase "el que no mata et fa més fort". Espero que aquesta sigui la definitiva.

Una abraçada a tothom, procuraré involuncrant-me més que abans.

Dinavian

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum