Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC

No estás conectado. Connectat o enregistrat

irritabilitat

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1irritabilitat Empty Re: irritabilitat Dc Des 19, 2012 9:26 pm

stared

Or
Or

bones,
el psiquatra em va dir, mes o menys, que tot el que m'afecta i potser em provoca la irratibilitat li afectaria a qualsevol persona, però veient el meu historial(2 manies amb hospitalització)seria convenient incloure 1/2 diaxxxan pel mati i per la nit, i si convingues prendren algun si em sentis molt agitat.
la veritat es que em trobo una mica millor, procuro evitar prendrem les coses tant a pit. crec que algú va parlar d' "aservidad", potser es això.
salut

2irritabilitat Empty Re: irritabilitat Dv Des 14, 2012 6:54 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Doncs aquest símptoma també el tinc jo. De tant en tant em passa que m'enfado exageradament i el meu marit em crida l'atenció perquè m'és difícil controlar el que dic... així que nois, compte! jeje...
Em fixaré la propera vegada si és pujada
Ale, Salut i peles

3irritabilitat Empty Re: irritabilitat Dv Des 14, 2012 6:34 pm

stared

Or
Or

no crec que puji, em sembla.
el meu dia a dia es bastant trist, em sento més aviat baix.
actualment hi ha molts temes que em preocupen, feina, familia, relacions...i si aixeco la vista volent mirar més enllà, llavors encara flipo més i no se si me'n sortiré. Tinc bastant temps per pensar i sovint imagino els pitjors escenaris.
potser la irritabilitat en el meu cas és una espècie de defensa enfront del meu estat animic i la meva realitat, no se com dir-ho.
pateixo molt per una familiar amb problemes de salut, operació recent i espera de resultats.

com m'agradaria anar a la sedeta i comentar el tema en directe, de moment el dilluns vaig al psiquiatra, em faré un bon guió i li comentaré.

fins ara...

4irritabilitat Empty Re: irritabilitat Dv Des 14, 2012 4:08 pm

neueters

Diamant
Diamant

Hola stared, espero que et milloris. La irritabilitat s'acostuma a donar en moments de pujada. Tu penses que podries estar "pujant"?

5irritabilitat Empty irritabilitat Dj Des 13, 2012 5:24 pm

stared

Or
Or

ultimament m'emprenyo amb facilitat veient o llegint als mitjans realitats que em semblen injustes, inclus quan en alguna conversa amb gent sento com algú fa broma d'un tema seriòs em poso a mil, contrariament al que acostumo a fer de vegades que és passar i lamentar la ignorància i la falta de sensibilitat d'alguns o algunes, ara contesto a mala hostia fins a discutir si cal. No em va gaire bé perque m'altero bastant, m'emporto la mala llet a casa i llavors paguen justos per pecadors. Encara que durant la discusió descarrego la mala llet i foto a caldo a mes d'un/a.
és un tema que he de comentar al psiquatra, però em molaria que opinessiu o comentessiu les vostres experiències respecte al tema.
SAlut

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum