Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC

No estás conectado. Connectat o enregistrat

paraula de bob

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1paraula de bob Empty Re: paraula de bob Dg Nov 18, 2012 2:29 pm

stared

Or
Or

Passo de contes. Ja seguiré l'evolució, a veure si us surt ben xulo.
SAlut

2paraula de bob Empty STARED Dc Nov 14, 2012 10:52 pm

montse

Or
Or

montse escrigué:
neueters escrigué:Òstres, si, quina bona idea!! Té pinta o de conclusió o de consell d'un del grup a un altre. Un dels del grup pot ser "el fort"...

Què tal?
STARED
Llavors ves al conte i escull un personatge que t'agradi, com que estem començant li pots canviar nom i professio.
El viatge de 5 caravanes i dos cotxes de suport, es el cap del pop, i sorprenent, 5 caravanes i dos cotxes. la gracia es que es dificilment viable, pero nosaltres li fem. Els 20 personatges son els braços del pop...20 histories que...un cop amanides.....s'entortolliguen entre ells durant el viatge....be...es una idea, s'ha de veure si ho sabrem fer. Per mi es el primer FORO i encara no el domino i em faig un lio a l'hora de publicar aqui o alla, confio en la teva/vostra ajuda.

Entra doncs a l'espai literari i començem...Jo soc la Eulalia, auxiliar de geriatria.

3paraula de bob Empty Re: paraula de bob Dc Nov 14, 2012 10:49 pm

montse

Or
Or

neueters escrigué:Òstres, si, quina bona idea!! Té pinta o de conclusió o de consell d'un del grup a un altre. Un dels del grup pot ser "el fort"...

Què tal?

Llavors ves al conte i escull un personatge que t'agradi, com que estem començant li pots canviar nom i professio.
El viatge de 5 caravanes i dos cotxes de suport, es el cap del pop, i sorprenent, 5 caravanes i dos cotxes. la gracia es que es dificilment viable, pero nosaltres li fem. Els 20 personatges son els braços del pop...20 histories que...un cop amanides.....s'entortolliguen entre ells durant el viatge....be...es una idea, s'ha de veure si ho sabrem fer. Per mi es el primer FORO i encara no el domino i em faig un lio a l'hora de publicar aqui o alla, confio en la teva/vostra ajuda.

Entra doncs a l'espai literari i començem...Jo soc la Eulalia, auxiliar de geriatria.

4paraula de bob Empty Re: paraula de bob Dc Nov 14, 2012 3:16 pm

neueters

Diamant
Diamant

Òstres, si, quina bona idea!! Té pinta o de conclusió o de consell d'un del grup a un altre. Un dels del grup pot ser "el fort"...

Què tal?

5paraula de bob Empty m'agrada. Dl Nov 12, 2012 7:09 pm

montse

Or
Or

stared escrigué:...conserva lo que tienes, olvida lo que te duele...lucha por lo que quieres...valora lo que posees, perdona a los que te hieren y disfruta de los que te aman. Nos pasamos la vida esperando a que pase algo...y lo unico que pasa es la vida, no entendemos el valor de los momentos, hasta que se han convertido en recuerdos. Por eso, haz lo que quieras hacer, antes de que se convierta en lo que te "gustaría" haber hecho. No hagas de tu vida un borrador, tal vez no tengas tiempo de pasarlo a limpio. Nunca es tarde para empezar a ser felices...

Bons desitjos de Marley, no és fàcil però val la pena intentar seguir aquestes indicacions. Lo complicat és estar centrat en aquestes nobles intencions o maneres d'afrontar la vida quan tens un transtorn bipolar que distorsiona la realitat, amb moments extremadament lucids on et veus capaç de tot i moments que et porten a sentir-te lo més inutil dels homes.
Tot és més fàcil en realitat, ojalà tinguès clar això quan esdevenen les manies i les depres i minimitzar les catatrosfes o triomfalismes que passen dins del meu cap.
En fi hem de seguir endavant i capejar el temporal, quin remei...

stared, M'agrada tot el que dius, paraula per paraula i hi estic d'acord. Aixo si que es donar anims. Em pregunto si tanta al.legria es podria incloure en el conte que s'esta escribint entre tots. per cert, soc nova aqui.

6paraula de bob Empty paraula de bob Dc Oct 10, 2012 3:04 pm

stared

Or
Or

...conserva lo que tienes, olvida lo que te duele...lucha por lo que quieres...valora lo que posees, perdona a los que te hieren y disfruta de los que te aman. Nos pasamos la vida esperando a que pase algo...y lo unico que pasa es la vida, no entendemos el valor de los momentos, hasta que se han convertido en recuerdos. Por eso, haz lo que quieras hacer, antes de que se convierta en lo que te "gustaría" haber hecho. No hagas de tu vida un borrador, tal vez no tengas tiempo de pasarlo a limpio. Nunca es tarde para empezar a ser felices...

Bons desitjos de Marley, no és fàcil però val la pena intentar seguir aquestes indicacions. Lo complicat és estar centrat en aquestes nobles intencions o maneres d'afrontar la vida quan tens un transtorn bipolar que distorsiona la realitat, amb moments extremadament lucids on et veus capaç de tot i moments que et porten a sentir-te lo més inutil dels homes.
Tot és més fàcil en realitat, ojalà tinguès clar això quan esdevenen les manies i les depres i minimitzar les catatrosfes o triomfalismes que passen dins del meu cap.
En fi hem de seguir endavant i capejar el temporal, quin remei...

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum