Bueno, ja es comencen a escurçar els dies, nomes falta que foti una bona tronada i s'emporti lo que queda de calor. ja tinc ganes de sentir el fred a la pell i que es faci fosc aviat, m'agrada el fred i la nit, que hi farem.
I es que els estius han deixat de ser divertits per a mi, moltes hores de sol i poques coses a fer. Potser canvii d'opinió algun dia, però de moment sense curro i sense vida social interessant (no tinc amics ni amigues al puto poble on visc, nomes coneguts que sempre parlant del mateix, el temps i la pagesia, i que per a ells passar-ho bé consisteix en fotres mil cubates en un bar on hi ha, com a molt 10 persones, que van del pal,i on sona una musica de merda.)
Ha estat un estiu de merda, bé encara no s'ha acabat, però aviat morirà.
Suposo que hi ha gent a qui li agrada l'estiu: ENHORABONA
I es que els estius han deixat de ser divertits per a mi, moltes hores de sol i poques coses a fer. Potser canvii d'opinió algun dia, però de moment sense curro i sense vida social interessant (no tinc amics ni amigues al puto poble on visc, nomes coneguts que sempre parlant del mateix, el temps i la pagesia, i que per a ells passar-ho bé consisteix en fotres mil cubates en un bar on hi ha, com a molt 10 persones, que van del pal,i on sona una musica de merda.)
Ha estat un estiu de merda, bé encara no s'ha acabat, però aviat morirà.
Suposo que hi ha gent a qui li agrada l'estiu: ENHORABONA