Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC

No estás conectado. Connectat o enregistrat

puto estiu de merda

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1puto estiu de merda Empty Re: puto estiu de merda Dt Set 04, 2012 4:20 pm

stared

Or
Or

Bueno, ja es comencen a escurçar els dies, nomes falta que foti una bona tronada i s'emporti lo que queda de calor. ja tinc ganes de sentir el fred a la pell i que es faci fosc aviat, m'agrada el fred i la nit, que hi farem.
I es que els estius han deixat de ser divertits per a mi, moltes hores de sol i poques coses a fer. Potser canvii d'opinió algun dia, però de moment sense curro i sense vida social interessant (no tinc amics ni amigues al puto poble on visc, nomes coneguts que sempre parlant del mateix, el temps i la pagesia, i que per a ells passar-ho bé consisteix en fotres mil cubates en un bar on hi ha, com a molt 10 persones, que van del pal,i on sona una musica de merda.)
Ha estat un estiu de merda, bé encara no s'ha acabat, però aviat morirà.

Suposo que hi ha gent a qui li agrada l'estiu: ENHORABONA

2puto estiu de merda Empty Re: puto estiu de merda Dj Jul 19, 2012 5:37 pm

Blai

Plata
Plata

Ànims Stared. Per mi també pinta fatal: em pensava que havia superat la perturbació primaveral i que m'esperaven uns mesos de bon rollo i torno a estar fet pols. Estant així m'és una merda igualment treballar, fer vacances, la soledat, la companyia i qualsevol cosa. Què hi farem, a nosaltres ens ha tocat això i a altres els toquen coses pitjors...

3puto estiu de merda Empty puto estiu de merda Dj Jul 19, 2012 5:01 pm

stared

Or
Or

definitivament no es la meva millor època de l'any. me'n vaig a caminar

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum