Aquesta nit a l'hostal on hem pernoctat la meva santa esposa i jo mateix, m'he trobat amb una grata alegría. Mirant els llibres a una sala de lectura que hi ha a l'hostal, he vist 3 libracos que parlen de la Polinesia Francesa: Taití, Bora Bora, Moara o algo así...Total que m'ha refrescat un prograna d'aquells de la tele que visiten zones del món. He començat a passar pàgines i cada vegada estaba més enamorat del que els meus ulls veien. Platges d'aigues cristalines, d'un blau clar que tira patrás, nens jugant amb tortugues marines, Nens posant per la foto amb un sonriure plé d'energía, sá, original...noies que tenien el cabell arriçats cara morena i que no faltin smb uns ulls penetrants i un somriure després...ah i que no se m'oblidi la historia de la floreta. He vist fotos aèries d'illetes petitones amb la seva barrera de corall (imprezionante). Si existeix el Paradís, ha d'estar por ahí. Muntanyes verdes i frondosses, cascades d'aigua, palmerals...també hi vist homes forts tatuats, dances típiques de les illes, gent vestida tradicionalment...els seus mercats, els tranvies. En definitiva he vist tot el que voldría VEURE algun dia(en vivo y en directo)
Bipolars