Hola a tothom
Us explico breument la meva situació. Tinc 37 anys, en faré 38 al maig, i pateixo des de fa molts anys oscil·lacions d'estat d'ànim que em porten de la hipomania a la depressió no molt profunda: alterno períodes d'uns 3 mesos en els que estic entre hipomaníac i eutímic amb 3 mesos més en els que vaig patint petites depressions d'unes 2-4 setmanes. No són depressions molt profundes, ja que puc seguir treballant i fent vida normal, però ho passo força malament, en especial perquè em torno molt poc sociable, pateixo una mena de regressió a problemes d'una certa fòbia social que havia tingut durant la infància i l'adolescència.
A finals de l'any passat em vaig decidir a adreçar-me a la sanitat pública per intentar tractar aquests problemes. La psiquiatra que em va visitar va fer un primer diagnòstic de ciclotímia i es va disposar a iniciar un tractament amb Valproat (Depakine). Jo li vaig dir que de moment no volia començar a medicar-me, que volia pendre aquesta primera visita com un primer contacte per saber que es podia fer i que més endavant si em decidia ja tornaria a demanar hora. En aquell moment vaig pendre aquesta decisió per un costat perquè em fa força por la medicació i per altre perquè quan vaig acabar tenint visita amb la psiquiatra ja m'havia passat l'últim període depressiu, de manera que ja no ho veia tot tan dur i tan negre... El cas és que, com era d'esperar, ara torno a estar fotut i m'he decidit a provar el tractament. Demà tinc hora amb la doctora de capçalera, ja que he de tornar a passar per ella per acabar visitant-me amb la psiquiatra. M'hauré d'escapar un moment de la feina per anar-hi i això em posa en la situació de si inventar algun mal físic com a excusa o bé "sortir de l'armari" i explicar als companys i al jefe el que em passa... I el tema de la medicació crònica, efectes secundaris, visites periódiques als metges, etc, etc, també m'angoixa força...
Fins aviat i ànims a tots i totes!
Editat per darrera vegada per Blai el Dg Mar 25, 2012 10:22 pm, editat 1 cop en total