Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Coses que passen

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Coses que passen Empty noo Dg Abr 06, 2014 12:18 am

rosamaria

rosamaria
Admin

jiji com si fos un artista de cinee

jo mai he parat a ningu, bé, un dia em vaig parar a demanar un autograf al loquillo..

2Coses que passen Empty Re: Coses que passen Dj Abr 03, 2014 5:26 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Jo intentaría que em signés la llibreteta que porto al bolso. Així potser un dia em faria d'or, jeje
Salut i peles!  Wink 

3Coses que passen Empty Re: Coses que passen Dj Abr 03, 2014 3:31 pm

Dinavian

Dinavian
Plata
Plata

Home ara fora conyes aquest home no és un futbolista, ni una estrella del rock, ni algú que surti per la tele habitualment. Ara, per mi està a l'alçada d'altres metges catalans famosos com Valentí Fuster i presumiria de tenir una foto amb ell, per exemple. Això sí, sempre que hi hagués un clima de confiança previ o algo, no pel carrer pim pam aquí te pillo aquí te mato jeje...

4Coses que passen Empty Re: Coses que passen Dj Abr 03, 2014 3:10 pm

neueters


Diamant
Diamant

Ah vaja...

Doncs si no et trobaves gaire bé, potser ja has fet bé. Imagina't que t'hagués dit "tinc pressa" i t'haguéssis quedat planxat!!! No el conec personalment però també compto que si em paren constantment pel carrer no m'agradaria gaire, no sé...

Què en penseu.

Abordar o no abordar, esta es la cuestión

5Coses que passen Empty Coses que passen Dt Abr 01, 2014 6:56 pm

Dinavian

Dinavian
Plata
Plata

En aquest cas seria millor "persones que passen". Avui m'he creuat pel carrer amb el Dr. Vieta, pel carrer Rosselló, a un carrer del Clínic. Després de creuar-me'l he pensat coi, una foto, una signatura, un intercanvi d'impressions... però ni estava en la meva millor cara, ni tenia el seu llibre a sobre ni tampoc se m'ocurria res per dir-li  tongue 

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum