Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

dies de nadal I emocions

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1dies de nadal I emocions Empty Re: dies de nadal I emocions Dv Des 27, 2013 3:11 pm

neueters


Diamant
Diamant

gràcies

molt bé ariala, cuinar relaxa molt (bé, depèn jeje)

jo treballant però no em queixo doncs tenir feina és un bon regal

però haurieu de veure la gent què exigent i absurda que és... fa un ridícul. no us ho imagineu...

ja us comento en privat les anècdotes més curioses del meu dia de nadal jejeje

2dies de nadal I emocions Empty Re: dies de nadal I emocions Dv Des 27, 2013 1:12 pm

Invitat


Invitat

Ánimos y Feliz Navidad !!!

3dies de nadal I emocions Empty nadal i dies d'emocions... Dl Des 23, 2013 7:46 pm

ariala


Bronze
Bronze

A mi m'agraden molt aquestes dates, quan estic bé m'agrada regalar alguna cosa encara que aquest any m'he gastat poc, per mi no és agobiant jo no cuino, encara  que aquest últims anys he fet un postre o un aperitiu per portar a casa del meu germà, l' aperitiu l' he fet avui, que és on anem demà a la nit. M'agradar  decorar la casa encara que jo no convido a ningú, encara que estigui bé l' estrés no em convé, en aquestes dades sempre tenia alguna crisi, jo crec que m' agraden tant perquè m' encanta que la familia ens reunim aquestes dades, perquè em recorda al meu pare que li agradava decorar la casa igual que a mi.
Espero que us trobeu bé i ho podeu celebrar tots amb la familia, Rosa Mª ànims i i que vagi bé, una abraçada a tots/es i Bon Nadal. santa santa

4dies de nadal I emocions Empty Re: dies de nadal I emocions Dg Des 22, 2013 7:09 am

neueters


Diamant
Diamant

Els companys d'activament recentment van anar a la radio a parlar sobre aquest tema.
Ara mateix escric des del mobil i no tinc a ma el link pero ho podeu buscar al seu web www.activament.org

5dies de nadal I emocions Empty nadals Dt Des 10, 2013 10:14 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

nadal i sant google


http://elcosilesemocions.wordpress.com/2012/12/21/per-que-el-nadal-crea-tristesa/

http://depresion.about.com/od/vivircondepresion/a/Consejos-Para-Superar-La-Tristeza-En-Navidad.htm

http://lamenteesmaravillosa.com/tristeza-en-navidad

http://rcasa.wordpress.com/2011/12/22/navidad-y-fin-de-ano-entre-la-tristeza-y-la-depresion-como-enfrentarlas/

6dies de nadal I emocions Empty nadals Dt Des 10, 2013 10:08 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

holaa

doncs a mi els nadals no em senten gaire bé, sobretot des que falta mon pare, ja fa 20 anys;(
no és el mateix, ma mare feia el dinar de nadal, pero des d'aleshores no lha volgut fer mes a casa seva...els germans ni ens posem d'acord..i jo penso..no se per què aquesta aficio de fer algun àpat junts, total tampoc ens veiem durant l'any.
sembla que s'acabi el món!!
sort en tenim de les petites,ho fas per elles, per la il.lusio que tenen.
em sento a dies trista i a dies indiferent, vinga a gastar el que no tenim!
i amb la crisi que me'n dieu?? menys il.lusió per comprar i regalar.
abans els nadals eren màgics: familia, regals, visites, compres, receptes noves, vaixella nova, estovalles...tot el que comportava pero a mi ara tant m'és.
aquest any a ma mare l'operen el dia 24 d'un tumor a la bufeta..o sia ke menys nadal que mai.

en fi, ja vindran temps millorsss

saluttttt

7dies de nadal I emocions Empty Re: dies de nadal I emocions Dt Des 10, 2013 5:25 pm

neueters


Diamant
Diamant

Moltes gràcies irene

La veritat és que són masses els excessos. Què ens passa?

Les urgències es col.lapsen per indigestions i per comes etílics.

La nit de cap d'any és ben patètica, per molta gent es tracta de beure i fer el burro.

La meva experiència de l'any passat treballant de guàrdia al'empresa d'ascensors va ser molt dolenta. La gent quedava tancada, majoritàriament per irresponsabilitat (sobrepès etc)...

8dies de nadal I emocions Empty Re: dies de nadal I emocions Dt Des 10, 2013 3:17 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Hola,
Doncs en general sempre han estat dies alegres i, culinàriment parlant, generosos. Hi ha gent que ho viu negativament. Espero que no em passi...
No conec cap article que en parli, però Mr. google potser en té.
Aquestes festes són massa consumistes, però també familiars. Penso que la família hauria de ser el principal motiu per a celebrar-les, el retrobament.
Jo espero que ningú de nosaltres estem ni depre ni maníac el Dia de Nadal o "Nochevieja", jeje.
Que sigueu feliços!!!  Wink 

9dies de nadal I emocions Empty dies de nadal I emocions Ds Des 07, 2013 7:07 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola companys

m'agradaria saber com us afecten aquestes dates a l'estat d'ànim I si algú sap d'algun article que en parli.

a mi personalment m'encanten aquestes dates però també estic segura que a partir de quan perdi a un ésser estimat les festes no seran el mateix, seran plenes de nostàlgia I tristor. Aquesta idea em porta a "generalitzar" I dir que quan s'és petit-jove es disfruta a tope, som els protagonistes, rebem regals.... però quan creixem I falten els pares.... a no ser que tinguis criatures a prop, la cosa es torna ben trista. Sento molta gent adulta dient que odia el nadal, que és una estratagema comercial etc....


què en penseu?



Ah I.... independent ment.... BON NADAL

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum