Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

vacances d'estiu

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1vacances d'estiu Empty Re: vacances d'estiu Dt Jul 16, 2013 8:39 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Hola!
Calor sí que en fa, aquí al Camp de Tarragona.
Estic d'acord amb totes dues, sobretot amb la Rosamari. Quan estàs 24 hores amb la parella pot haver-hi algun problema. Al setembre hi ha moltes separacions. Als meus pares li passava, jeje. Però hauria de ser una cosa positiva.
Ànims a tothom!!! Molt bon estiu!!!
Salut i peles!!! Very Happy 

2vacances d'estiu Empty ufffffffffffffff Dg Jul 14, 2013 11:54 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

Hola!!

Doncs moltíssima calor, vajam si dura o canvia el temps com van dir els francesos a principis de juny.

No tinc massa experiència sobre el tema, però puc dir que sí que suposa un estrés planificar les vacances, que si mar que si muntanya...que si estranger,...clar que si tens la butxaca ben farcida aquests problemes deuen ser menors,

I el fet de passar dies seguits i al 100% amb la parella pot provocar discussions i també adonar-te'n que no és la mateixa persona en vacances..ni un mateix tampoc.
L'any és llarg , la feina, els crios si n'hi ha, la familia....el dia a dia potser no notes tant alguns trets de l'altra persona, manies, gustos....però pensem en positiu, estar al costat de la persona que un estima pot ser molt beneficiós!!!

3vacances d'estiu Empty vacances d'estiu Dg Jul 14, 2013 7:03 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola a tothom
Acaba el diumenge i demà dilluns...
Esteu de vacances?
Com porteu la calor?
Heu de preparar un viatge? Es diu que pot suposar un estrés gran que ens pot desequilobrar i també pot arribar a malmetre la relació amb la parella.
Algú te alguna opinió o experiència?

Salut
N

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum