Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

como hacer para que un ser querido vaya al medico y la asociacion?

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

neueters


Diamant
Diamant

Home, seria una consulta "especial", dedicada a la parella... En que ella digués els dubtes etc...

Invitat


Invitat

mai m'ha acompanyat. Crec que lo explico obertament als drs. li puguin afectar.

neueters


Diamant
Diamant

i et va acompanyar mai a la consulta del dr?

ha llegit algun manual per a afectats i familiars?

Invitat


Invitat

ara ja si. Després de anys de metges i medicació ja ho té clar. Ara, sempre em refereix a 'tu enfermedad'.

neueters


Diamant
Diamant

Ja entenc...

Vaja, en fi...

La veritat és quue aquesta malatia ocasiona molts conflictes familiars.

Ara ho accepta millor? Com porten a casa el diagnòstic? Hi ha sessions molt útils per a familiars.

I fills? N'hi ha? Tenim un conte que explica molt bé la malaltia.

Invitat


Invitat

Més ben dit de recriminació. El meu estar en casa no era del tot normal i aixó anava a més cada cop més.

neueters


Diamant
Diamant

Doncs volia dir si ho va dir amb afecte, o va ser en un to de recriminació

Invitat


Invitat

neueters escrigué:Però com van ser les formes?  Bé?  No ho matisses...
per mi són lo de les formes ??

neueters


Diamant
Diamant

Però com van ser les formes? Bé? No ho matisses...

Invitat


Invitat

piroflautico escrigué:Sabemos que siempre hay resistencia para ir al psiqui, podrimaos darnos consejos de como conseguirlo?
tinc que dir que per la meva part, va ser la meva parella qui em va dir que hi anés a demanar cita amb el psicóleg. Que lo meu no era normal !!! I fins avui ...

neueters


Diamant
Diamant

Hola juancar70

Doncs efectivament, els familiars son un pilar fonamental, com per a la vida privada com per al funcionament de la nostra associació...

Cal ajudar-los a entendre la malaltia i a saber com ens han de tractar (fugir de la banalització i de l'extrem oposat sobreprotegint)...

No hi he assistit mai doncs no és el meu lloc però imagino que el punt fort és el suport mutu. Compartiran experiències... Molts familiars ens pregunten com fer per a que l'èsser estimat es visiti quan no vol i crec que aquest és un bon lloc per fer-ho. Potser uns tenen bons consells del que els funciona...

A veure si aviat es dóna d'alta aquí algun familiar que ens ho vulgui explicar (guardant la confidencialitat)

juancar70


Plata
Plata

Quina bona idea pensar en els familiars.

Hem d'ajudar-los a entendre la malaltia i fer-los saber com ens han de tractar....

Què s'hi fa a les sessions exactament?

neueters


Diamant
Diamant

Hola

Reiniciamos los grupos de soporte para familiares (para socios)

Animáos a compartir recursos. Os lo recomiendo!!!

Lo gestiona mi compañera abc@bipolars.org

salut

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Ostras! Nunca me lo he planteado. Mi caso es un poco al revés: cómo conseguir que tus familiares vengan contigo al psiki. Siempre he estado dispuesta a ir, menos mal. A mi madre no le gustan ni los psiquiatras ni los psicólogos. He tenido problemas de conducta en mi casa, y claro, la gente está dolida (discusiones, peleas, por ejemplo).

Quizá sería mejor esperar a que llegue la depre. De todas maneras, es tan difícil en la fase depre como en la de manía.

Venga,otro más que se "moje".  Very Happy

neueters


Diamant
Diamant

Hola
Muy buen tema!!
A ver, qué estrategias tenéis???


Yo me sé una para aplicar a una persona que está en plena crisis maníaca, complicada ella, con delirios. Darle la razón sobre que los médicos se equivocan y que se puede estar "superbien como tú" . Y hay que ir sin falta a decírselo y demostrárselo porque no puede ser que estén diagnosticando injustamente a micha gente "que está bien". Funciona porque tienen una seguridad en que ellosestán bien y un sentido de la "justicia" superdesarrollados...

Qué os parece???

piroflautico


Bronze
Bronze

Sabemos que siempre hay resistencia para ir al psiqui, podrimaos darnos consejos de como conseguirlo?

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum