Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Nova moderadora: rosamaria

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Nova moderadora: rosamaria Empty Re: Nova moderadora: rosamaria Dj Oct 03, 2013 4:00 pm

Invitat


Invitat

Felicidades Rosamarie

2Nova moderadora: rosamaria Empty bonanit Dj Set 26, 2013 10:10 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

Hola a tots!!

Completament d'dacord amb Neueters, som poquets i la tasca de vegades s'endarreix.
Ens aniria molt be un cop de mà.

Gràcies conxinxina, faig el que puc i se. Escric el que em surt del cor, intento ser entenedora i clara, amb l'ànim d'ajudar.

Embarassed 

3Nova moderadora: rosamaria Empty Re: Nova moderadora: rosamaria Dj Set 26, 2013 7:59 pm

juancar70


Plata
Plata

Hola, doncs tens tota la raó neueters.

A ABC es nota que feu molta feina. Mantenir viu un projecte on la gent pugui acudir amb un problema és una cosa maravellosa.

Jo no tinc temps per a desplaçar-me ni tampoc per gaire cosa però puc fer alguna cosa...

De moment, per tot el que m'ha servit el web i el fòrum, em faré soci. Per sort a casa tenim feina i ens va bé 40 euros l'any.

El que sí que puc fer de la meva part, és parlar bé de vosaltres si algun dia m'assabento que algú pateix TB, us l'enviaria.

M'espera la dutxa, bona nit.

4Nova moderadora: rosamaria Empty Re: Nova moderadora: rosamaria Dj Set 26, 2013 7:37 pm

neueters


Diamant
Diamant

Moltes gràcies a tu conxinxina

De veritat, necessitem que ens reconeguin i agraeixin la feina. De vegades hi ha moltes coses a fer i molta ajuda per donar i nosaltres tenim les nostres limitacions.

Si estas forta i vols anar "practicant" per a la vida, vull dir, laboral, amb gent, etc... Estas convidada a venir a ajudar-nos.

Necessitem un cop de ma. Hi ha moltes coses que es podrien fer per crèixer.

Alguns socis s'han queixat perquè els ha arribat tard la carta, però ningú ha dit "necessiteu ajuda pel tema de la carta o alguna cosa"'? Ja estem prou contents que la gent es faci sòcia i ho continui éssent, però cap voluntari rep contraprestació com si abc fos un club on pagues per rebre coses...

Però sense compromís, que això ha de contribuir al benestar i a la recuperació. És un "toque" per a tothom.

Una abraçada

5Nova moderadora: rosamaria Empty Re: Nova moderadora: rosamaria Dj Set 26, 2013 5:04 pm

conxinxina


Plata
Plata

Hola rosamaria

Em dones molta confiança, m'agrada el que escrius. Si aquesta és la feina de moderadora, ho fas molt bé.

I tu neueters també gràcies per tot.

Ja veig que vaig pujant de categoria si escric més missatges. És molt guai. Hi ha un premi?

6Nova moderadora: rosamaria Empty qui sóc Ds Maig 04, 2013 10:56 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

Pels que no em coneixin,us fare cinc cèntims sobre mi.
Sóc de Barcelona ciutat amb 54 anys, 33 fent de mestra, 29 fent de mare i 4 anys diagnosticada de Trastorn Bipolar en un hospital públic.
Durant 20 anys mal diagnosticada, per tant, mal medicada.
Conèixer l'associació ha estat molt positiu per mi, ja que em pensava que no hi havia massa gent que tingués TB, i m'ha permès conèixer persones amb problemàtica semblant o similar.
Poder compartir aspectes de la nostra vida, els nostres neguits, els nostres estats d'ànims amb persones que escolten i entenen, te molt de valor, sobretot en moments baixos.
Des d'aquí vull donar les gràcies als qui en un primer moment em van acollir i animar.
Espero poder compartir i aprendre molt més amb tots vosaltres.

Salut









7Nova moderadora: rosamaria Empty moderadora Ds Maig 04, 2013 10:45 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

Hola a tots!!
Moltes gràcies Neus!

Aquí em teniu per si em necessiteu

Salutacionsss

8Nova moderadora: rosamaria Empty Nova moderadora: rosamaria Ds Maig 04, 2013 10:43 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola a tots i totes

Estic molt contenta de dir-vos que tenim nova moderadora al fórum

Juntament amb la fantástica Irena, ara la rosamaría també estarà per aquí pel que necessiteu.

Una abraçada!!!

Neus

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum