Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

la pluja... com ens afecta

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1la pluja... com ens afecta Empty Re: la pluja... com ens afecta Dj Oct 03, 2013 6:03 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

¡Bravo, bravo! Wink 

2la pluja... com ens afecta Empty Re: la pluja... com ens afecta Dj Oct 03, 2013 3:48 pm

Invitat


Invitat

Ara plou. Les gotes d'aigua baixan pel vidre de la meva finestra de l'habitació i ho fan sense seguir una linea recta. D'altres es queden fixes per sempre, fins que es sequin amb la calor. I jo mentrestant miro per la finestra al carrer. Miro. La gent va d'un lloc a un altre per tal de refugiar-se de la pluja. Fent S i sense un destí fixe. Destí que a cadascun porta al damunt. ¿ Destí fixe ? o ¿ destí canviant ? i en aquest últim cas, qui ho canvía ( amb accent ) o ¿ qui s'atreveix a canviar-m'ho ?

Ala, aqui queda aixó ...

3la pluja... com ens afecta Empty Re: la pluja... com ens afecta Dc Maig 01, 2013 2:57 pm

neueters


Diamant
Diamant

Holaaa,

Que ilusion saber de ti de nuevo!!!

Como estas? Has acabado la carrera?

Lo que cuentas de la terapia en los paises nordicos es muy i teresante, habia oido algo.

Un abrazo muy fuerte!

N

4la pluja... com ens afecta Empty Re: la pluja... com ens afecta Dc Maig 01, 2013 1:07 pm

40885C



Hola:
Hay algunos de nosotros a los que nos afecta muy mucho el tiempo o la estación y esto es un hecho contrastado, somos estacionales.
En mi caso el mal tiempo me afecta muchísimo y no es el frio o la lluvia, si no la carencia de luz.
En los paises nórdicos utilizan como terapia la exposición del enfermo durante 20 minutos a un foco potente de luz.
Un besito

5la pluja... com ens afecta Empty Re: la pluja... com ens afecta Dt Abr 30, 2013 2:03 am

neueters


Diamant
Diamant

Hola, a mi em passava el que descrius a l'octubre passat.Pero ara estic molt be i... d'alguna manera gràcies per fer-me valorar el be que em trobo tot i la pluja!!!

6la pluja... com ens afecta Empty Re: la pluja... com ens afecta Dl Abr 29, 2013 7:28 am

marianita


Plata
Plata

Hola,

Porta des de dijous 25 d'abril plovent sense parar. En el meu cas, he notat molt aquest canvi radical de temps. Em trobo molt xafada i tinc el cap espes.

Vosaltres com us trobeu?

Marianita

7la pluja... com ens afecta Empty la pluja... com ens afecta Dc Mar 06, 2013 2:45 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola

Com esteu aquests dies de pluja?

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum