Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

.................................................

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

neueters


Diamant
Diamant

ei!!!!!! o també vull saber què a passat amb el tros esborrat!!!
ho has fet tu manualment montse? ho necessito saber per investigar si hi ha algun error o no.

stared


Or
Or

algú ha esborrat part del contingut d'aquest fil? en fi...

ultimament m'emprenyo amb facilitat veient o llegint als mitjans realitats que em semblen injustes, inclus quan en alguna conversa amb gent sento com algú fa broma d'un tema seriòs em poso a mil, contrariament al que acostumo a fer de vegades que és passar i lamentar la ignorància i la falta de sensibilitat d'alguns o algunes, ara contesto a mala hostia fins a discutir si cal. No em va gaire bé perque m'altero bastant, m'emporto la mala llet a casa i llavors paguen justos per pecadors. Encara que durant la discusió descarrego la mala llet i foto a caldo a mes d'un/a.
és un tema que he de comentar al psiquatra, però em molaria que opinessiu o comentessiu les vostres experiències respecte al tema.
SAlut

PD He obert un nou fil

stared


Or
Or

tens tota la raó montse, i m'incloc entre els avorrits.
però vull que això no continui sent així, crec que és un espai molt bo que no hem de deixar perdre. Per això intentaré escriure més i encara que acabi sent una cosa entre pocs, que així sigui, pocs però bons.
tinc ganes de contar-vos una cosa i m'agradaria rebre el vostre recolzament i les vostres suggerències.
no deixem perdre l'espai, confio en vosaltres.
SAlut

montse


Or
Or

.....



Editat per darrera vegada per montse el Dt Des 11, 2012 4:21 pm, editat 2 cops en total

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum