Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

"anunci" de buscar gent amb qui tocar musica. no sé on va

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

neueters


Diamant
Diamant

Hola

Ens vas conèixer a la Rosa Maria i a mi, la Neus. I et vam donar una pallissa increíble amb el tema de les discapacitats i invalideses...

Nosaltres erre que errre amb el tema legal.

Aquest seria el lloc del fòrum millor i per això l'he mogut. Tu tranquil, que un detall com aquest no t'impedeixi de participar. Pa-eso estamos.

Això del grup és un projecte molt xulo. Fa cinc minuts estava tenint una idea sobre una cançó de catxondeig. Recordes la de "Tam Tam Go - sobre arroba arroba mi buzón lalala"?

Doncs què passa ara amb la guasa del guasap jejeje i que jotamail ara és outloco...

jejej

Sort pel projecte!!!!!

Marc JP



hola a tothom. m'agradaria saber en quina secció del foro seria més adecuat penjar un "anunci" (no tinc clar com anomenar-lo) per uns possibles assajos de musica.
Trobar gent (si està interessada) en tocar junts. Em faria gracia un grup amb gent bipolar.
us escric aquí perque no tinc clar on penjar el tema i si us puc estalviar redireccionar....doncs millor.
(sé que conec dos companyes pero no recordo els noms  Sad ) ens vam coneixer un dimecres a la sedeta. Saludus a les dues!
Marc

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum