Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

XAT: un recurs oblidat de la web

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dc Oct 16, 2013 1:23 pm

Invitat


Invitat

" vamos, vamos que nos vamos !!! " Very Happy Very Happy 

2XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dc Oct 16, 2013 12:02 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola a tots

Estic contenta de l'interès que està despertant aquesta eina.

Que no decaigui i a veure si aviat la fem servir.

Petons

n

3XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dv Oct 11, 2013 1:08 pm

Invitat


Invitat

conxinxina escrigué:hola?
ostres conxinxina .... quan tu entres, no estic jo i al revés ... Laughing Laughing 

4XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dc Oct 09, 2013 3:44 pm

conxinxina


Plata
Plata

hola?

5XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dj Oct 03, 2013 4:02 pm

Invitat


Invitat

jo ho he descobert per casualitat i ho he provat ja.

6XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dv Set 27, 2013 7:32 pm

neueters


Diamant
Diamant

jo hi sere una mica

7XAT: un recurs oblidat de la web Empty xat Dv Set 27, 2013 10:12 am

rosamaria

rosamaria
Admin

Eiiii jo ahir tenia sessió de costura;) de tant en tant cuso i miro la tv, m'encanta!!

Podem quedar aquesta nit si us va bé??

allà les 10?

vinga a vore si coincidimmm

8XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dj Set 26, 2013 7:41 pm

juancar70


Plata
Plata

Uiiii

He arribat tard.

Ja veig que has sortit neueters. Fa un moment hi eres!

9XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dj Set 26, 2013 5:05 pm

conxinxina


Plata
Plata

alaaaaa

he entrat al xat!!!!

10XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dj Set 26, 2013 5:00 pm

stared


Or
Or

hola hi ha algu per fer un xaat?

11XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dj Set 26, 2013 3:03 pm

neueters


Diamant
Diamant

sí...

però quedavem massa tard... i després costava dormir... a mi em passava....

ens haurem de posar límits aquesta vegada!

12XAT: un recurs oblidat de la web Empty xat Dc Set 25, 2013 9:22 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

holaaa

si, de vegades, atabalen, pero al xat d'ABC tothom demana la paraula ...jijiji
es broma ehh
durant una termporada hi havia molt d'ambient a les nits, jo reia molot, tothom deia la seva, i de vegades a vore ki la deia mes grossaaaa, pero es podia segur be, perque tampoc era un xat massiu.

13XAT: un recurs oblidat de la web Empty Re: XAT: un recurs oblidat de la web Dc Set 25, 2013 7:55 pm

conxinxina


Plata
Plata

Hola,

Quina bona idea

Però j m'estresso als xats. Tothom parla de cop, tot va massa ràpid...

14XAT: un recurs oblidat de la web Empty xat Dt Set 24, 2013 11:26 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

Hola stared!!

Doncs sria perfecte que poguessin coincidir. Per la meva part, si treallo a les 11 miro d'anar a dormir, pero els divendres puc estar mes estona.
a veure si en anem animant, que es troba a faltar


salut

15XAT: un recurs oblidat de la web Empty XAT: un recurs oblidat de la web Dt Set 24, 2013 12:53 pm

stared


Or
Or

Hola, ara que som més gent (o això sembla), no us molaria fer algn xat de tant en tant i aprofitar aquest mitja per coneixe'ns. Es qüestió de posar dia i hora. que us sembla???
Faig una primera proposta, de dilluns a divendres, sobre les 22:00

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum