Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

dieta i tb

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1dieta i tb Empty Re: dieta i tb Dl Oct 07, 2013 8:13 am

Invitat


Invitat

Irene escrigué:¡Buenas!
Muchas gracias Ariala Wink 
Hoy quisiera saber si os habéis engordado al tomar el Depakine. Ahora que he recuperado la figura, sólo faltaría fastidiarla otra vez Crying or Very sad 
Salut i peles!!! Wink 
Hola Irene. Doncs jo no et puc dir per qué no he pres mai la Depakine. A veure si algún company et pot dir alguna cosa.

2dieta i tb Empty Re: dieta i tb Dv Oct 04, 2013 1:18 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

¡Buenas!
Muchas gracias Ariala Wink 
Hoy quisiera saber si os habéis engordado al tomar el Depakine. Ahora que he recuperado la figura, sólo faltaría fastidiarla otra vez Crying or Very sad 
Salut i peles!!! Wink 

3dieta i tb Empty dieta Dj Oct 03, 2013 10:10 pm

ariala


Bronze
Bronze

Jo primer vaig fer dieta amb una dietista de la seguretat social feien un curs de 2 dies i després et porava una dietista individualment, al principi i a poc a poc vaig perdre 13 kilos en gairebe un any,després em costa més anar perdent quan porto més temps, ara fa un any que la vaig deixar i m'he tornat a engreixar, ara vaig a una dietista d' una farmàcia aquí on visc a la que va la meva sogra i està perdent kilos, jo hi vaig arai a mi em va bé de moment ja he perdut 3 kilos. Ànims a totes.

4dieta i tb Empty Re: dieta i tb Dj Oct 03, 2013 3:40 pm

Invitat


Invitat

a mí la lamotrigina me dio un subidon de kg. que para qué. y ahora estoy pasado de vueltas.no muchos, pero sí unos cuantos. creo que unos 10-15 me vendrian bien perderlos de vista.

5dieta i tb Empty Re: dieta i tb Dj Jul 11, 2013 8:34 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola moltes gràcies

De moment avui ja m'he portat malament...

Jo fugo de dukans i coses rares.

Un peto

6dieta i tb Empty Re: dieta i tb Dj Jul 11, 2013 4:33 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

A veure.
Actualment estic fent dieta, perquè en l'embaràs i la medicació vaig pujar uns 20 quilets (en vaig perdre 10 després del part).
La faig amb l'ajuda i supervisió de la Seguretat Social. Me porta una infermera. Intento perdre un quilo al mes, tot i que és poc.
Jo penso que cadascú ha de trobar el seu ritme, però que es pot aconseguir baixar pes. Estic recuperant els bons hàbits: menjar verdura, carn o peix a la planxa, vapor o forn i concienciar-se que amb el canvi d'hàbits hi ha baixada de pes. És matemàtic. Ara peso 68,4 i vaig començar als 77 kg al gener. Ja s'em nota la pèrdua de pes! La dietista m'ha dit que hauria d'arribar al 65 com a mínim. Elles tenen unes bàscules que no són electròniques com la meva i, a la consulta, el pes marcat és un altre més elevat. Si alguna setmana no hi ha baixada de pes, paciència!!! A mi és que m'encanta la verdura i la fruita...
Fa uns 4 anys vaig començar una dieta amb el mètode Pronokal, supervisada per una doctora, però la vaig haver de deixar perquè em podria provocar virar. És una dieta basada en la proteïna, en la primera fase s'entra en citosi i et fa mala olor la boca. Ma germana l'ha seguida des del mes de maig i és força efectiva, ha perdut els quilos que necessitava.
No sé quantes fases té perquè com que no la puc fer... Imagino que si busqueu a google trobareu informació.
Neus, que tinguis sort, molts ànims!!! Very Happy

7dieta i tb Empty dieta i tb Dt Jul 02, 2013 5:50 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola de nou
Aquest estiu m'he proposat baixar una mica de pes. Em sobra massa pero el meu projecte és només baixar 15 kg pq la meva experiència és que amb dietes exigents em descompenso.
A vosaltres com us va el tema?

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Temas similares

-

» Dieta y depresión

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum