Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

ummm vaja professional elmeu psiki

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1ummm vaja professional elmeu psiki Empty uixxx no el coneixes Neuetesss Dj Oct 25, 2012 7:53 pm

rosamaria

rosamaria
Admin


Mireu, no li tinc confiança ni per saludar-lo casi...
Com estic estable des que vaig sortir de l'ingrés, doncs poca cosa parlem.
El trobo nerviós sempre, si arribo un pèl tard no m'atén, si li dic qualsevol cosa em porta la contrària, passo.
tinc hora amb la coordinadora, però quan sigui allà no sé si ssabré expressar-me prou bé, alguna cosa he de dir oi?...em demanarà per que vull canviar

que us sembla, dic ue no hem conectat?...que no li tinc confiança?....que les seves respostes no em convencen?....
a sobre és de Xile, no hi tinc res en compte però sempre fa comparances entre Catalunya i Su pais...
Al barri ningu el pot veure!

neueters escrigué:Molt bon apunt Ariala!!!

La relació i la confiança en el professional és bàsic.

Tant de bo trobis una manera assertiva de dir-li a la persona que et porta que sents que no estas avançant en el tractament de la teva malaltia. Ha de ser un bon exercici per tu.

2ummm vaja professional elmeu psiki Empty Re: ummm vaja professional elmeu psiki Dj Oct 25, 2012 7:10 pm

neueters


Diamant
Diamant

Molt bon apunt Ariala!!!

La relació i la confiança en el professional és bàsic.

Tant de bo trobis una manera assertiva de dir-li a la persona que et porta que sents que no estas avançant en el tractament de la teva malaltia. Ha de ser un bon exercici per tu.

3ummm vaja professional elmeu psiki Empty ummm vaja professional el meu psiki Dj Oct 25, 2012 6:38 pm

ariala


Bronze
Bronze

Hola, RosaMª a mi em donaria igual si em truca,si no et va bé i és tal com dius,jo me´l canviaria,si et truca no li agafis el telèfon,o t´inventes una excusa qualsevol,la bona relació amb el psiki es fonamental per nosaltres,ànims guapa,petonets.

4ummm vaja professional elmeu psiki Empty Re: ummm vaja professional elmeu psiki Dj Oct 25, 2012 6:10 pm

neueters


Diamant
Diamant

ui nenaaaaa


resisteeeeee

5ummm vaja professional elmeu psiki Empty ummm vaja professional elmeu psiki Dj Oct 25, 2012 5:54 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

NOies, estic més be, un pèl cansadeta
ara venen dies de festa i dormire almaxim
tinc visita el dia 29 , ja s'acosta,pero no me'n refio d'ell per res, ni confio..
li comentarémperò es un impresentable, no es gens professional
a una amiga meva, quan li va dir que tenia moltes ganes de xerrar li va dir, claro, como no, es usted bipolar!!
y a mi em va dir: si no puede tomar antinflamtorios por ellitio, yo me aguantaria, a mi se me esvcapa esto...
y si quiere dejar de fumar, haga como yo, (donant-se cops al pit), lo hice solito solito sin ayuda de nadie

sense comentaris

me l'he de canviar, pero si demanes canvi ell et truca al mobil i molt enfadat et diu kin problema tens amb ell.........

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum