Bipolars
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Bipolars

Fòrum sobre el Trastorn Bipolar de l'ABC


No estás conectado. Connectat o enregistrat

grau de discapacitat del 33%

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dc Jul 18, 2012 7:31 am

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Doncs hi tornaria, a sol·licitar-lo. Pots descarregar-te el formulari des de la web de la generalitat i no cal presentar documents annexos.
Però jo ho trobo una "mica" fort q et diguin tant de temps, francament. és com una targeta de crèdit. Només hi posa el nom i DNI, el grau, si necessites una 3a persona, el barem de mobilitat i la validesa. No hi posa tipus de discapacitat.
Bon dia! Laughing

2grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dt Jul 17, 2012 8:57 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

jo el vaig demanar ara fa just un any i no me l'han enviat encara
em van dir uns 18 mesosss

3grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dt Jul 17, 2012 1:41 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Avui l'he rebuda, després d gairebé 6 mesos!!!! Shocked

4grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dl Jul 09, 2012 6:55 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Nois i noies, ja sé perquè no tinc la tarjeta de discapacitada.
Resulta que em van fer emplenar la sol·licitud de reconeixement de la discapacitat, cosa que tinc feta ja fa 2 anys... Shocked
He consultat a la web de la Generalitat i m'he descarregat el formulari corresponent: "Sol·licitud de la targeta acreditativa de la discapacitat".
Ben senzill, però és clar, la primera vegada, una va una mica perduda, perquè ni el meu marit hi va caure...

Per cert, els que feu els tràmits de reconeixement de la discapacitat a partir del 6 de març us trameten la targeta d'ofici.

Au! Salut i peles!!! Very Happy

http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT/menuitem.8d9f3f7e23c1cd519e629e30b0c0e1a0/?vgnextoid=1b42e34e891e3210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=1b42e34e891e3210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextfmt=detall&contentid=5d281c9d19855210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD

5grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dv Maig 25, 2012 7:20 pm

Irene

Irene
Diamant
Diamant

Doncs al gener em van fer un carnet com a discapacitada i encara no l'he rebut. Hi vam anar fa 2 mesos a Benestar i em van dir que l'enviaven des de Barna.
Tingueu paciència...

6grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dv Maig 25, 2012 11:07 am

stared


Or
Or

hola, avui he estat parlant amb un treballador social i m'ha dit mes o menys aixo que diu la rosamaria.
merci

7grau de discapacitat del 33% Empty discapacitat Dc Maig 23, 2012 10:27 pm

rosamaria

rosamaria
Admin

http://www20.gencat.cat/portal/site/bsf/menuitem.cb7c44c1c72cf6b43f6c8910b0c0e1a0/?vgnextoid=c5db09480f5a4210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD&vgnextchannel=c5db09480f5a4210VgnVCM1000008d0c1e0aRCRD
mireu aquest link de gencat, hi posa per a què serveix el certificat de discapacitat.

copio:
Per a què serveix el certificat?
El certificat de reconeixement de la situació de discapacitat permet accedir als recursos que ofereix el Departament de Benestar Social i Família i a totes les accions assistencials existents per a persones amb discapacitat:

Exempcions de diversos imposts:
Reducció de l'impost de successions.
Exempció de l'impost de primera matriculació (13%) definitiva dels vehicles automòbils matriculats a nom de persones amb disminució (oficialment reconeguda).
Exempció de l'impost de circulació en els vehicles conduïts per la persona amb discapacitat i que no superin els 14 o 17CV de potència fiscal, segons el percentatge de discapacitat.
Desgravació en l'IRPF (declaració de la renda).
Altres imposts municipals, que poden variar segons cada ajuntament.
Sol·licitud de prestacions econòmiques:
Pensions no contributives per invalidesa.
Pensions assistencials del fons d'assistència social (FAS).
Prestacions derivades de la Llei d'integració social dels minusvàlids (LISMI) etc.
Sol·licitud de plaça a centres de dia, llars residència, centres residencials, centres ocupacionals, etc.
Mobilitat. Targeta de permís d'estacionament d'automòbils.
Treball. Certificat d'aptitud per optar a l'oferta de places de treball reservades per a discapacitats, ja sigui a l'empresa privada o a l' Administració pública.
Altres tràmits. Per acreditar la situació de discapacitat davant d'altres organismes i serveis.

a més de museus, cinemes, exposicions,

8grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dc Maig 23, 2012 1:10 pm

stared


Or
Or

hola, he mirat per la web i nomès hi trobo info sobre lo que es la discapacitat i la manera formal d'accedir-hi.
També he trobat que hi ha empreses i museus que et fan descomptes, etc...
El que realment volia concretar era si per tenir un grau de discapacitat estaves excempt del impost de circulació, tenies una bonificació per fer la renda, etc.
Suposo que ho hauré de comentar amb el treballador social, per aclarir-ho.
SAlut

9grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dt Maig 22, 2012 3:03 pm

neueters


Diamant
Diamant

Hola, prova a entrar a la web de benestar social de la generalitat.
Amb el q recopilis si comparteixes t'ho agraire.
Salut




10grau de discapacitat del 33% Empty Re: grau de discapacitat del 33% Dt Maig 22, 2012 1:29 pm

stared


Or
Or

ei, el divendres parlaré amb el treballador social del tema que he exposat.
algú el te reconegut i em pot comentar algo? merci

11grau de discapacitat del 33% Empty grau de discapacitat del 33% Dj Maig 03, 2012 9:12 pm

stared


Or
Or

hola, avui he rebut la carta de benestar social i m'han assignat aquest grau de discapacitat.

algú ho té reconegut? m'han comentat que tindré algunes "ventatges" en alguns impostos, sabeu en que exactament?
ho he de consultar amb el treballador social, però si m'avanceu algo, perfecte. merci.

SAlut

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum